Jupiler Pro League 2022-2023

Ik weet het niet.
Denk dat hij sowieso eerst het gezicht raakt en dan de bal. Want die bal ging wel plots anders omhoog.
Maar zonder slowmotion bijna niet te zien, dus ik durf het niet te zeggen.

Voor ons sowieso een gewonnen punt, Gent 2 punten verloren.
Gent imo 2 penalty's niet gekregen en dan ook nog eens heel veel zuivere doelkansen gemist.
Wij wel heel veel karakter getoond en bij momenten met Raskin en Amallah heel mooi voetbal.

En die jonge jongens hebben mij wel aangenaam verrast.

Calut en Emond, daar kan je wel niks mee doen.

1 match ver en de scheidsrechters en var laten al meteen zien dat er niks veranderd is. Wanneer gaat daar eindelijk eens iemand op tafel kloppen?

Scheidsrechters weer op hun niveau van vorig jaar.

Standard onterechte penalty gekregen. Gent 2 penalty's niet gekregen...

Gelijkspel wel goed voor de concurrentie :biglaugh:

Intern bedoel ik dan. Kan toch niet dat ze daar effectief vinden dat ze goed bezig zijn. Dat zou onbekwaamheid² zijn.
Worden wel wekelijks beschermd door de interne keuken.
De ploegen zouden beter samen eens op tafel kloppen. Winst of verlies zou niet mogen uitmaken. Je zou op de duur niet meer in onkunde willen geloven.

Worden wel wekelijks beschermd door de interne keuken.
De ploegen zouden beter samen eens op tafel kloppen. Winst of verlies zou niet mogen uitmaken. Je zou op de duur niet meer in onkunde willen geloven.
Het feit dat Hein altijd zo kakt op de arbitrage zal ook wel niet helpen natuurlijk

Het feit dat Hein altijd zo kakt op de arbitrage zal ook wel niet helpen natuurlijk
Maar wel terecht. Tuulijk komt die boomerang terug, maar moesten andere ploegen dit ook eens doen…
We zijn 1 wedstrijd ver en ik heb weer een degout van het hele VAR gebeuren. De negatieve trend wordt gewoon voortgezet.

Maar wel terecht. Tuulijk komt die boomerang terug, maar moesten andere ploegen dit ook eens doen…
We zijn 1 wedstrijd ver en ik heb weer een degout van het hele VAR gebeuren. De negatieve trend wordt gewoon voortgezet.
Is idd tricky… zaag je te veel dan krijg je dit, zaag je niet/ te weinig dan word je ook benadeeld. Is niet simpel met een totaal incompetente arbitrage zoals in België

Die hands fase bij die vrije trap komaan hoe helder kan het zijn ? op den duur zou je denken dat het moedwillig is maar daar mag je niet vanuit gaan.

Ik hoor ze het nog zo zeggen "de VAR mag niet de vriend van de ref zijn" :)
We zijn 1 wedstrijd ver en bij elke VAR-fase:

1658562228089.png

1 speeldag en tis weeral om zeep. Hoeveel foute beslissingen kan je nemen als ref/VAR? Dat belooft voor de rest van het seizoen :cautious:

Zondagavond 21u is toch te gek voor woorden, een vrijdag kan ik me in vinden moeten meesten niet werken. Ik heb indertijd ook mijn abo opgegeven ivm met mijn werk als je de vroege hebt tegen dat je thuis bent, vroeger maakte ik daar geen spel van maar eens je wat ouder zijt.
Idem hier. 15 jaar abo gehad op Anderlecht. Ik ben het seizoen van de laatste titel al gestopt. Is gewoon zeer moeilijk te combineren met werk en gezinsleven. Ik was op den duur elke zondag van iets na de middag tot s nachts weg voor 90 minuten voetbal.

Idem hier. 15 jaar abo gehad op Anderlecht. Ik ben het seizoen van de laatste titel al gestopt. Is gewoon zeer moeilijk te combineren met werk en gezinsleven. Ik was op den duur elke zondag van iets na de middag tot s nachts weg voor 90 minuten voetbal.
Zo vaak spelen wij toch niet meer om 21u? Vaak is dat een net iets mindere match. Anderlecht vorig jaar heel vaak om 18u30 in mijn beleving.

Mss eens het TV geld gelijk verdelen zodat je ook een strontaffiche zoals Oostende vs Eupen ook op zondagnamiddag/avond geprogrammeerd staat.
Je kunt niet èn de grootste koek van de TV geld jackpot èn de mooiste uren hebben.

Niet zo raar dat de ploegen met de meeste TV geld inkomsten telkens op zondag geprogrammeerd staan meestal.
Dat Eleven zich richt op TV publiek is hun goed recht, ze leggen er ook de gevraagde centen voor.

In Engeland wordt het gigantische TV geld wel gelijk verdeeld en daar zie je wel topaffiches plaats vinden op zaterdag.

Zo vaak spelen wij toch niet meer om 21u? Vaak is dat een net iets mindere match. Anderlecht vorig jaar heel vaak om 18u30 in mijn beleving.
Yep. Matchen om 18.30 ben ik thuis weg vanaf 13.00h. Reed altijd via SC mee op half uur rijden van mij thuis. Als ik dan rond 21h in Brussel terug de bus kon opstappen was ik tegen 00h thuis.

Dat die topaffiches vooral op zondag en in de namiddag gespeeld worden ligt vooral aan Stad en politiediensten.
Dan heeft het toogbeklaag "enkel het TV publiek telt nog maar" wat je veel leest, geen poot om op te staan want is het kwestie van overmacht want op zaterdagavond kunnen we de veiligheid van een Club vs RSCA niet garanderen zegt de politie/stadsbestuur.

Dan heeft het toogbeklaag "enkel het TV publiek telt nog maar" wat je veel leest, geen poot om op te staan want is het kwestie van overmacht want op zaterdagavond kunnen we de veiligheid van een Club vs RSCA niet garanderen zegt de politie/stadsbestuur.
Ik dacht dat er bij avond/donker geen risico matchen mogen in brugge, Club zal wel paar keer vrijdag of zaterdag spelen door CL voetbal.

Terug
Bovenaan