Jupiler Pro League 2022-2023

Vorig jaar in november had Kompany 22 op 45 en nam PVDB hem dan wel in bescherming. Beetje goedkoop om nu iets anders te zeggen.

Verbeke zou in een afkickcentrum zitten vooe 2 maanden hoor ik hier en daar passeren, zou op non actief gaan om medische/persoonlijke redenen en Verschueren Jr. zou de taak van algemeen manager (voorlopig) overnemen…
Iets van waarheid of sappige roddel?

Mannekes, voor het publiek dat cirkeltje maar trekt, zouden die niet beter in het nieuwe stadion van FC Knokke ofzo gaan spelen, ipv steeds maar weer het stadiondossier van Club te vertragen? Als je nu ziet hoeveel volk daar maar zit tegen Charleroi, triestig dat daarom Club eigenlijk wordt tegengehouden.

Mannekes, voor het publiek dat cirkeltje maar trekt, zouden die niet beter in het nieuwe stadion van FC Knokke ofzo gaan spelen, ipv steeds maar weer het stadiondossier van Club te vertragen? Als je nu ziet hoeveel volk daar maar zit tegen Charleroi, triestig dat daarom Club eigenlijk wordt tegengehouden.

En toch is er meer sfeer/lawaai dan bij een volgepakt Jan Breydel bij een thuismatch van Club :-D

Verbeke zou in een afkickcentrum zitten vooe 2 maanden hoor ik hier en daar passeren, zou op non actief gaan om medische/persoonlijke redenen en Verschueren Jr. zou de taak van algemeen manager (voorlopig) overnemen…
Iets van waarheid of sappige roddel?
Laat ons hopen van niet, alcoholgebruik koste zijn vader het leven.

Ook al gelezen dat het een burn out zou zijn of een virale infectie

Zit natuurlijk professioneel in een moeilijke situatie en ook thuis niet zo makkelijk volgens mij met de ziekte van zijn zoontje.

Misschien niet de beste CEO maar wens hem toch spoedig herstel en veel beterschap in deze situatie.

Enhx7fcXIAQSIDk

Radzinski maakt ook gehakt van Amuzu 😬

"Wat ik ook niet begrijp. Francis Amuzu presteert al vijf seizoenen niet top. Die konden ze deze zomer voor veel geld verkopen en daarmee iemand aantrekken met ervaring. Neen, ze geven hem een nieuw contract. Ik dacht dat een nieuw contract diende als beloning."

Was dat niet met bonussen zelfs mogelijks 12 miljoen? Das 7 miljoen dat je kan gebruiken voor een spits die al wat bewezen heeft en 5 miljoen voor een ervaren middenvelder die direct een meerwaarde kan zijn. Onbegrijpelijk.

Terug
Bovenaan