Jupiler Pro League 2022-2023

Oli is ook al openlijk aan het solliciteren bij Jürgen Geril. Zegt ie doodleuk dat je de jeugd tijd moet geven en beschermen. Ja, want dat heb je als speler ook altijd gedaan :unsure:

als ge zelf speler zijt, is het toch niet u taak om de jeugd te laten spelen? uw taak is te zorgen dat ge zelf zo veel mogelijk speelt.
dat kunt ge nu toch echt niemand verwijten...

't is aan de trainer om de jeugd op te stellen he.

als ge zelf speler zijt, is het toch niet u taak om de jeugd te laten spelen? uw taak is te zorgen dat ge zelf zo veel mogelijk speelt.

Als ervaren speler is het u taak om die youngsters zo goed mogelijk bij te staan in hun eerste stappen. Niet om jouw eigen falen in hun schoenen te schuiven met menig wapper beweging.

Al is daar zijn hele Legacy op gebouwd natuurlijk. Blunderen, wapperen naar je medespelers, en dan de pers wat paaien in ruil voor goede beoordelingen en artikels. ;)

Kerel was wel altijd aan ‘t kappen op de jeugd als het minder liep. Nooit zijn fout, altijd die van een of andere jongere in zijn buurt. Hoedt doet dat ook nu.

Kerel was wel altijd aan ‘t kappen op de jeugd als het minder liep. Nooit zijn fout, altijd die van een of andere jongere in zijn buurt. Hoedt doet dat ook nu.
wel ja, maar dat hoort mi ook gewoon bij "uw plaats afdwingen".
als ge zelf van het niveau van Deschacht en Hoedt zijt, gaat ge gewoon niet zeggen: "ja, die jonge kerels in de verdediging, en die kerel die op mijn positie zou moeten spelen, zijn massa's beter dan ik. Ik snap ook niet waarom de trainer mij blijft opstellen met al die fouten die ik maak".

ge ligt met elkaar in concurrentie om te spelen, dus als ge de trainer kunt overtuigen dat hij best u opstelt, dan moet je dat doen.

Die 2e penaltyfase op Cercle gisteren ... niemand in gans het stadion leek zich van iets bewust (obv de samenvattig), zelfs de aanvaller van Charleroi niet, maar toch ziet de VAR dan weer iets :lol:

Dat je goals sowieso checkt op offside of voorafgaande fout, dat kan ik snappen. Maar voer voor zo'n zaken eens een challenge systeem in ofzo.
Al kan dat praktisch wel een probleem worden ... Iemand moet dat aanvragen, coach of kapitein bijvoorbeeld, maar je zou natuurlijk maar beperkte tijd mogen hebben, of ze zitten op hun computerke al de herhaling te checken. En wat als de bal snel terug in het spel komt, dan heb je geen tijd. Aan de andere kant zitten ze nu al instant te zagen, misschien dat ze daar dan wat meer mee stoppen en enkel zagen als ze quasi zeker zijn, dus misschien wel twee vliegen in één klap.

Terug
Bovenaan