Jupiler Pro League 2022-2023

Het rood hier was ook terecht omdat het de laatste man was en Buchanan wel een open kans had, maar was volgens mij nooit penalty als je rekent bij begin van de fout
Hij heeft hem volgens mij nog altijd vast binnen de 16 dus penalty. Maakt niet uit of dat al begint daarvoor. En hij speelt de bal niet dus rood.

Laatste man (open doelkans) en geen intentie om de bal te spelen. Rood.

Trekfout duurt tot in de baklijn. Penalty.

Geen vuiltje aan de lucht tot die corner. Wordt nog knap lastig zo. Meijer dramatisch. Wisselen voor Lang en Buch maar op de flank. Die laatste verliest toch echt teveel ballen (zijn balverlies luidde de corner in waar het doelpunt uit viel).

Dit lijkt helemaal nergens meer op...die van Club durven zelfs geen dribbel aangaan en als er ene van Union vertrekt dan loopt ie zo 3 man voorbij. 0,0 goesting, ik hoop zelfs bijna dat Union dr nog ene maakt. Dat soort matchen moet ge gewoon met 1-7 winnen.

Dit lijkt helemaal nergens meer op...die van Club durven zelfs geen dribbel aangaan en als er ene van Union vertrekt dan loopt ie zo 3 man voorbij. 0,0 goesting, ik hoop zelfs bijna dat Union dr nog ene maakt. Dat soort matchen moet ge gewoon met 1-7 winnen.
:unsure:

Op basis van wat? Union speelt ook gewoon goed.

:unsure:

Op basis van wat? Union speelt ook gewoon goed.
Op basis van het feit dat 't na een kwartier 0-2 is tegen 10 man godver. Dan kan je met clichés afkomen gelijk 'Union goed teruggevochten' maar een ploeg van 't kaliber van Club moet zo'n match gewoon doodmaken aan de rust. Dat Union daar nog een wedstrijd van gemaakt krijgt is grotendeels te danken aan Club dat echt verschrikkelijk loopt te voetballen sinds die dubbele voorsprong, en dat is niet de eerste keer dit seizoen.

Terug
Bovenaan