Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Proficiat Union. Draak van een match van ons na de 0-2
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die was woest langs de zijlijn de hele tweede helft so…Ik ben zeer benieuwd naar de reactie van Hoefkens. Als ge hier niet voor de volle 100% zelf de verantwoordlijkheid neemt (als club, niet hij persoonlijk) dan weet ik niet waar ge mee bezig zijt.
Ging doorgaans helemaal niet altijd om concurrenten. Eerder zichzelf vrijpleiten en makkelijke slachtoffers rond zich zoeken die toch niks durven terugzeggen. Vaak een gebrek aan schuldbesef en een zeer zwakke houding om bv een 17-jarige linksbuiten voor schut te zetten als er iets misloopt.wel ja, maar dat hoort mi ook gewoon bij "uw plaats afdwingen".
als ge zelf van het niveau van Deschacht en Hoedt zijt, gaat ge gewoon niet zeggen: "ja, die jonge kerels in de verdediging, en die kerel die op mijn positie zou moeten spelen, zijn massa's beter dan ik. Ik snap ook niet waarom de trainer mij blijft opstellen met al die fouten die ik maak".
ge ligt met elkaar in concurrentie om te spelen, dus als ge de trainer kunt overtuigen dat hij best u opstelt, dan moet je dat doen.
Toch wel. Het is niet dat Union echt veel druk zette of Club aan het wankelen bracht. Club tikte gewoon het balletje rond en dachten het zo uit te kunnen spelen tot grote onvrede van Hoefkens.Een schande is dit toch niet een gelijkspel op union nadat ze met tien vallen hebben we gedomineerd eens de 1-2 zijn die twee versnellingen hoger beginnen spelen. Tis niet zltijd perse makkelijker tegen man minder. Tuurlijk ben ik teleurgesteld ma een schande is het niet .
Laforge zat vandaag ook in het busje dus dat is gewoon dezelfde refDie gele kaart van Deryck was ook gewoon een verkeerde beoordeling van een andere ref natuurlijk.

Ik weet het wel : verliezen zoals in 90 procent van de matchen die we dit jaar gespeeld hebbenWat we op Standard gaan doen weet ik niet maar 1 ding is nu al zeker: bij verlies staan er morgen een 3-tal analisten en trainers in de kranten om te zeggen dat het niet de schuld is van Mazzu.
Wat is me dat de laatste weken zeg. Nog nooit iemand zo hard verdedigd zien worden.
.
er waren vandaag 30 dudes van Portsmouth gekomen om hun oud speler te zien schitteren, awel ze hebben waar voor hun geld gekregen. 

Niet helemaal gisteren lag de eindbeslissing Niet bij hem. Niet dat ik hem wil beschermen voor zijn fout van deze week.Laforge zat vandaag ook in het busje dus dat is gewoon dezelfde ref![]()
![]()
![]()
Gastje, de ene keer is hij de VAR en de andere keer de veldref, dus volgens jou heeft Laforge twee keer de bestraffing bepaald in twee verschillende rollen?Laforge zat vandaag ook in het busje dus dat is gewoon dezelfde ref![]()
![]()
![]()