Jupiler Pro League 2022-2023

Wat we op Standard gaan doen weet ik niet maar 1 ding is nu al zeker: bij verlies staan er morgen een 3-tal analisten en trainers in de kranten om te zeggen dat het niet de schuld is van Mazzu.

Wat is me dat de laatste weken zeg. Nog nooit iemand zo hard verdedigd zien worden.
En het ergste is dat het werkt.

Lees toch heel veel mensen die gewoon meegaan in het "de trainer is NIETS te verwijten betoog.

Gastje, de ene keer is hij de VAR en de andere keer de veldref, dus volgens jou heeft Laforge twee keer de bestraffing bepaald in twee verschillende rollen?

:wallbash::biglaugh::rofl::oink::sarcastic:
Men smileys waren nie op u, maar over Laforge zen beslissingen.

In de match tegen Zulte beslist hij idd om geel te trekken en gisteren is er ook sowieso communicatie geweest of wat denk je?
Ik zeg nie dat hij het beslist, maar hij zit er toch weer tussen.

Ze zouden die achterlijke supporters die fluiten bij een VAR-situatie systematisch moeten benadelen. Precies of ze zouden lieven hun goal onterecht afgekeurd/ tegengoal goedgekeurd krijgen na 30 seconden dan 2 minuten te wachten.

Ik denk dat ze wel nog iets kunnen fantaseren afhankelijk van hoe ze hebben verloren (in die hypothese): domme owngoal, onnodig rood, blessure, etc

Blijkbaar zijn Club-fans gisteren tot 2 maal toe aangereden op de parking in Groot-Bijgaarden door een wagen met RSCA-“supporters”.
1 Fan van Club is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis… Waar gaan we toch naartoe… 😔

Blijkbaar zijn Club-fans gisteren tot 2 maal toe aangereden op de parking in Groot-Bijgaarden door een wagen met RSCA-“supporters”.
1 Fan van Club is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis… Waar gaan we toch naartoe… 😔
Op het nieuws zeiden ze dat het thans niks met voetbal te maken heeft. Zou een discussie geweest zijn maar die personen hadden er niks mee te maken ofzo iets. Zeker triestig maar ik zou niet meteen dingen verkondigen die misschien niet waar zijn. Politie of parket geeft momenteel geen enkele info over de daders

Op het nieuws zeiden ze dat het thans niks met voetbal te maken heeft. Zou een discussie geweest zijn maar die personen hadden er niks mee te maken ofzo iets. Zeker triestig maar ik zou niet meteen dingen verkondigen die misschien niet waar zijn. Politie of parket geeft momenteel geen enkele info over de daders
Los daarvan zijn de supporters van rsca toch veel aant uitspoken laatste tijd , zondag de Club bussen aangevallen met vuurwerk veel brandschade aan bepaalde bussen. Da gedoe in West ham....

Ik denk dat we meer verdiende maar de ballen gingen er vandaag niet in en Genk werkt af aan 90%. Niks tegen te doen tegen een ploeg met kampioenengeluk en dat is iets positiefs voor de duidelijkheid want kampioenengeluk dat dwing je af, e.g.
19 tegenover 8 doelpogingen.
Voor de rest heeft Vrancken ook goed opgelet in de matchen waar wij het moeilijk hadden: als Antwerp is een goede periode zit het tempo er uit te halen door veel fouten te maken, 10 tegenover 19 fouten namelijk.

Genk is momenteel een ploeg waar alles juist valt.

Het tegenovergestelde van vorig jaar inderdaad. Ze spelen nu in het algemeen wel beter, maar ook toen hadden ze vaak het overwicht tegen kleinere ploegen, maar verloren ze toch. En dan kom je in een negatieve spiraal. Dit jaar hebben ze het geluk wel en dan kun je matchen waarin je slechts 30 minuten goed speelt ook winnen. Het zal op een bepaald moment wel stoppen, maar PO1 gaan ze zo niet meer mislopen natuurlijk. Stilstaande fases zijn ook wel echt magistraal dit jaar, vooral dankzij Tresor natuurlijk. Vorig jaar ook nog vaak gedacht. Tresor mag nog compleet zuigen op het veld, zijn corners en vrije trappen zijn zo goed dat hij altijd een meerwaarde is.

Ik denk dat we meer verdiende maar de ballen gingen er vandaag niet in en Genk werkt af aan 90%. Niks tegen te doen tegen een ploeg met kampioenengeluk en dat is iets positiefs voor de duidelijkheid want kampioenengeluk dat dwing je af.
19 tegenover 8 doelpogingen.

Antwerp verdiende zeker niet te verliezen, maar op zich zijn veel van die doelpogingen ook geen grote kansen natuurlijk. Onuachu mist in de eerste helft ook nog op een meter van de goal (bijna onmogelijk te missen, maar hij deed het toch). Antwerp komt ook terug in de match door geflater van Genk zelf. Neemt niet weg dat ze in dat halfuur na de rust altijd moet scoren natuurlijk. Het overwicht was toen zeer duidelijk.

Terug
Bovenaan