Daar ben ik het met eens. Er is genoeg kwaliteit in de kern van Club, meer dan genoeg zelfs lijkt mij. Achterin zitten ze wel met middelmatige spelers als Mechele, Boyata, Odoi, Mata die over zijn prime lijkt met al zijn blessures, Sobol, etc. Maar wel genoeg voor de JPL imo voorlopig, toch zeker om Europees voetbal te halen. Kampioen kan je echt niet elk jaar worden. In de zomer moet daar wel een serieuze transformatie komen in in die achterlijn.
Club heeft geen leiders meer, zowel op als naast het veld. Mignolet is misschien de uitzondering, maar die kan op het veld te weinig impact hebben. Geen mannen die hun borst willen natmaken, hun ploegmaten (en zeker de vedetten) wijzen op hun taken en plichten. Voor mij wel het bewijs hoe spelers als een Vormer echt broodnodig zijn, ook al zijn ze voetballend minder. Vanaken is totaal geen leider, met de afwezigheid van Vormer komt dit nu wel heel hard naar boven. Een ploeg samenstellen is inderdaad veel meer dan alleen goede spelers hebben.
Rest van seizoen gaan we het moeten uitzweten vrees ik. Mijn dunk van Parker is ook niet echt hoog.