Maar obv van wat zou Jutgla minder waardeloos blijken dan Yaremchuk vraag ik me af. Valt nu ook al, wat is het, 3 keer even waardeloos in hoor.
Ik vind dat Yaremchuk ook gewoon veel te hard afgerekend wordt op het niet scoren van goals. Is dat een probleem, ja uiteraard, maar in het samenspel vind ik die best oké, wat als spits ook best belangrijk is. Pakweg een Wesley was bij zijn eerste passage ook enorm belangrijk, maar scoorde ook amper goals.
Misschien wil ik het te veel dat ie er door komt waardoor ik het te positief benader ... kan best zijn, maar met Jutgla is het toch ook gewoon huilen met de pet op momenteel, en dat was het voor nieuwjaar ook al hoor. Er bleef niet veel meer over van de goeie Jutgla van het begin van het seizoen. Dat vind ik ook jammer, maar in het voetbal dat we nu spelen past die ook niet echt vind ik.
Daarbij komt nog eens dat het vertrouwen redelijk onder nul zit bij iedereen, en je eigenlijk 3/4e van je kern onder de bus kan gooien, maar het je kan het ook een kans geven om het vertrouwen terug te proberen opkrikken door spelers zelf vertrouwen te geven, en niet elke week een andere ploeg of ander systeem te spelen.
Ik zie geen enkele reden waarom Olson - Yaremchuck - Lang niet even goed zou kunnen werken bijvoorbeeld.