Jupiler Pro League 2022-2023

Haha KDB beste belg in het buitenland :laugh: Dat kan toch niet? Sorry, maar dat had altijd Courtois moeten zijn. Wat die gepresteerd heeft, vooral in de CL, is quasi ongezien.

Haha KDB beste belg in het buitenland :laugh: Dat kan toch niet? Sorry, maar dat had altijd Courtois moeten zijn. Wat die gepresteerd heeft, vooral in de CL, is quasi ongezien.
KDB 2de, Courtois 6de zeker op de Balon d’Or of wat was het?
Niet helemaal onverwacht al zou ik het ook omgekeerd doen.

Vandevoordt :laugh:

91579e86-9cdc-11ed-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Terecht.
De Roeck had hoger mogen eindigen imo. Hein al bij al ook goed kalenderjaar. Reeks met Gent, prijs gepakt, nu Europees weer in orde en bijna de top-4 in.
El Khannous. 17 matchen en geen enkele keer 90 minuten 0 goals 1 assist. Nee had hem dan maar aan CDK gegeven voor 2022

Classic Wullaert met een onsportieve reactie. Het is duidelijk dat Evrard haar prestatie op het EK heeft doorgebogen en bij OHL dit seizoen amper een goal binnen gelaten. Je kan niet zeggen dat het onverdiend is.

Heb die MidMid met Wullaert indertijd beluisterd en de arrogantie waarmee de daar zat, amai. De hele redding van het Belgische vrouwenvoetbal kwam enkel en alleen door haar.

Ja, we kunnen klagen over het niveau bij Sporza, maar dan zie je bij VTM De Bilde zitten en dan weet je het wel.
Ik snap niet dat die Lies en Maarten Breckx gewoon niet alle vragen stellen. Die zijn toch meer dan degelijk in hun vak en lijken mij ook down to earth.

El Khannous. 17 matchen en geen enkele keer 90 minuten 0 goals 1 assist. Nee had hem dan maar aan CDK gegeven voor 2022

Het puntenverschil was één punt. CDK was al "gevestigd" en speelde als één van de belangrijke spelers bij de kampioen. Bilal kwam echt quasi rechtstreeks vanuit de U-18 in de basis van een ploeg kwam die het jaar ervoor nog niks klaarkreeg en was echt wel een van de meest bepalende figuren (die zijn voet zit echt in ZEER veel van onze goals en zonder hem zijn we echt een stuk zwakker) om diezelfde ploeg (met bovendien nog eens het verlies van enkele belangrijke spelers waaronder onze beste flank en beste CV) naar boven te sturen met een quasi ongezien puntentotaal.

Dus beide zouden terechte winnaars geweest zijn. CDK een expliciet betere winnaar vinden, is scorebordjournalistiek (getuige ook de link naar assists/goals ipv de rol in een voetballend geheel).

Dus beide zouden terechte winnaars geweest zijn. CDK een expliciet betere winnaar vinden, is scorebordjournalistiek (getuige ook de link naar assists/goals ipv de rol in een voetballend geheel).
Zegt de persoon die het ok zou vinden dat Teuma boven Mignolet zou geëindigd zijn :oops:

Lijkt me een meer dan valid point van Silence om statistieken zoals assists en goals mee te nemen in beoordeling voor GS.

Ik snap niet dat die Lies en Maarten Breckx gewoon niet alle vragen stellen. Die zijn toch meer dan degelijk in hun vak en lijken mij ook down to earth.
Ik vat niet hoe die man überhaupt aan die job is geraakt, en mag blijven uitvoeren. Is in geen enkel onderdeel van de job competent, en heeft nog eens een strafblad ook.

Zegt de persoon die het ok zou vinden dat Teuma boven Mignolet zou geëindigd zijn :oops:

Huh dat is toch perfect logisch? Hij zegt toch ook niet dat Teuma tweede zou moeten eindigen zuiver omwille van zijn statsitieken? Als ge ziet hoeveel impact dat die heeft op het spel van Union, dat is toch ongelooflijk. Dan is er toch best een argument te maken waarom Teuma boven Mignolet had kunnen eindigen?

Uiteindelijk worden assists en doelpunten altijd onbewust meegenomen, maar ik zou dat zeker niet expliciet maken. Dan creëer je gewoon een prijs voor aanvallende spelers. En kwantiteit zegt nog niets over kwaliteit.

Dat is ook gigantisch veel afnemen van de prestaties van beide zonder deftige reden…

Het werd tijd dat nog eens een niet aanvallende speler won want die worden al te vaak vergeten in dit soort competities

Terug
Bovenaan