Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terecht.Wouter Vrancken en Bilal El Khannous.![]()
KDB 2de, Courtois 6de zeker op de Balon d’Or of wat was het?Haha KDB beste belg in het buitenlandDat kan toch niet? Sorry, maar dat had altijd Courtois moeten zijn. Wat die gepresteerd heeft, vooral in de CL, is quasi ongezien.
Kunt u als vrouw ook net iets teveel opmaken dat het niet mooi meer is .Vandevoordt
![]()
El Khannous. 17 matchen en geen enkele keer 90 minuten 0 goals 1 assist. Nee had hem dan maar aan CDK gegeven voor 2022Terecht.
De Roeck had hoger mogen eindigen imo. Hein al bij al ook goed kalenderjaar. Reeks met Gent, prijs gepakt, nu Europees weer in orde en bijna de top-4 in.
Kende nog niet eens de 3 vrouwelijke kandidates blijkbaar en zat zijn vragen aan iemand anders te stellenDat die Gilles De Bilde na al die jaren nog een job heeft is echt te belachelijk. Wat zegt die kerel toch allemaal.

Ik snap niet dat die Lies en Maarten Breckx gewoon niet alle vragen stellen. Die zijn toch meer dan degelijk in hun vak en lijken mij ook down to earth.Ja, we kunnen klagen over het niveau bij Sporza, maar dan zie je bij VTM De Bilde zitten en dan weet je het wel.
El Khannous. 17 matchen en geen enkele keer 90 minuten 0 goals 1 assist. Nee had hem dan maar aan CDK gegeven voor 2022
Zegt de persoon die het ok zou vinden dat Teuma boven Mignolet zou geëindigd zijnDus beide zouden terechte winnaars geweest zijn. CDK een expliciet betere winnaar vinden, is scorebordjournalistiek (getuige ook de link naar assists/goals ipv de rol in een voetballend geheel).
Ik vat niet hoe die man überhaupt aan die job is geraakt, en mag blijven uitvoeren. Is in geen enkel onderdeel van de job competent, en heeft nog eens een strafblad ook.Ik snap niet dat die Lies en Maarten Breckx gewoon niet alle vragen stellen. Die zijn toch meer dan degelijk in hun vak en lijken mij ook down to earth.
Zegt de persoon die het ok zou vinden dat Teuma boven Mignolet zou geëindigd zijn![]()
Sowieso armoede als in zowel het heren als het damesvoetbal een doelman (vrouw) wint. Zegt in mijn ogen veel over onze competitiesWas toch al wel lang duidelijk dat Mignolet deze prijs moest winnen, beetje van de armoede wel. Heeft genoeg geblunderd dit seizoen.