Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe ook niets af aan de prestaties van de 2. Ze winnen terecht he. Ik wil alleen maar zeggen dat het schrijnend is dat geen enkele veldspeler nog maar een fractie in de buurt komt van de uitslag. Dat wil toch wel zeggen dat er gewoon niemand uit springt in onze competitie.Dat is ook gigantisch veel afnemen van de prestaties van beide zonder deftige reden…
Het werd tijd dat nog eens een niet aanvallende speler won want die worden al te vaak vergeten in dit soort competities
Tuurlijk, de Premier League wordt sowieso veel hoger aangeschreven dan La Liga. Dat is gewoon zoTgohja Courtois had ook de beste Belg in het buitenland moeten winnen in plaats van De Bruyne. Zegt dat dan ook veel over de premier league?
Idd wel sterk. De ene na de andere stunt waar hij geweld gebruikt, zelfs tegen zijn eigen gezin. En die mag in wat gebroken Engels domme vragen blijven stellen. Zeer bijzonder.Ik vat niet hoe die man überhaupt aan die job is geraakt, en mag blijven uitvoeren. Is in geen enkel onderdeel van de job competent, en heeft nog eens een strafblad ook.
Zegt de persoon die het ok zou vinden dat Teuma boven Mignolet zou geëindigd zijn
Lijkt me een meer dan valid point van Silence om statistieken zoals assists en goals mee te nemen in beoordeling voor GS.
Ja en dat is belachelijk he. Die CL matchen hebben totaal niets te maken de JPL. Die wedstrijden moeten eigenlijk als niet gebeurd beschouwd worden in deze verkiezing. Voor de profvoetballer van het jaar tellen die prestaties wel mee. Maar nogmaals, Mignolet verdient het zeker.Het staat je natuurlijk vrij om dingen te interpreteren zoals je wil. Het maakt het daarom niet zomaar de waarheid.
Zoals ik al zei: Voor mij had Teuma als winnaar gewoon ook gekund en nergens zei ik dat die voor mij DE winnaar was. Ik vind Mignolet zeker een verdiende winnaar, maar Teuma was dat volgens mij ook geweest (waanzinnig wel dat Nielsen boven hem eindigt en tbh idem voor Tresor boven Onuachu) En waarom? Die uitleg werd reeds gegeven door iemand anders (dus ik dacht dat die uitleg liken wel duidelijk genoeg was, maar helaas): Mignolet zijn tweede stemronde was gewoon niet goed en hij wint die puur door de CL. Zeer begrijpelijk naar mijn mening, maar feitelijk niet de bedoeling.
En statistieken? Er zijn meer statistieken dan goals en assists. En gezien Bilal zijn zeer belangrijke opbouwende rol in veel van onze goals gaan er in de wereld van honderdduizend statistieken ook wel statistieken zijn om dat uit te drukken. Die jongen zijn spelverleggende passes die twee/drie stappen later in een goal eindigen zijn zeer talrijk.
de hele stemformule is gewoon "broken" -> Mignolet haalt maar een beetje meer punten dan Nielsen voor deel 1 waarin hij uitmuntend is, maar voor deel 2 waarin hij eigenlijk is beginnen flateren en Europees zogezegd niet in rekening mag genomen worden haalt hij immens veel punten.Ja en dat is belachelijk he. Die CL matchen hebben totaal niets te maken de JPL. Die wedstrijden moeten eigenlijk als niet gebeurd beschouwd worden in deze verkiezing. Voor de profvoetballer van het jaar tellen die prestaties wel mee. Maar nogmaals, Mignolet verdient het zeker.
Gij kijkt dan denk ik toch geen matchen van Genk of zelfs maar samenvattingen. Of bijvoorbeeld naar voetbalprogramma's zoals Extra Time of De Tribune. Daar laten ze vaak zien wat Bilal zijn kwaliteiten zijn. Hij laat zich bijvoorbeeld heel vaak uitzakken om de bal bij de verdediging op te pikken en dan op te rukken of het spel te verleggen met een lange bal of splijtende pas.El Khannous. 17 matchen en geen enkele keer 90 minuten 0 goals 1 assist. Nee had hem dan maar aan CDK gegeven voor 2022
Volledig mee eensde hele stemformule is gewoon "broken" -> Mignolet haalt maar een beetje meer punten dan Nielsen voor deel 1 waarin hij uitmuntend is, maar voor deel 2 waarin hij eigenlijk is beginnen flateren en Europees zogezegd niet in rekening mag genomen worden haalt hij immens veel punten.
Ze zouden heel die GS gewoon beter afschaffen en profvoetballer van het jaar overhouden, daar zijn het niet de partijdige journalisten die stemmen maar wel de spelers.
Ik vind dat net niet. Ik vind het, om iemand hierboven te parafraseren, van mentale armoede getuigen als je doelmannen wil gaan uitsluiten van de Gouden Schoen. Keepers, maar ook verdedigers, worden nu al veel te weinig naar waarde geschat.geef 2 prijzen :
Gouden handschoen
Gouden schoen
Opgelost
Denk dat de keepers dat niet erg zouden vinden imo .Ik vind dat net niet. Ik vind het, om iemand hierboven te parafraseren, van mentale armoede getuigen als je doelmannen wil gaan uitsluiten van de Gouden Schoen. Keepers, maar ook verdedigers, worden nu al veel te weinig naar waarde geschat.
Tgoh, een prijs winnen waar je in weze maar 17 concurrenten hebt (en bijgevolg vaak dezelfde paar toppers die de prijs gaan winnen) vs een prijs winnen waar je in weze honderden concurrenten kan hebben. Ik zou het wel weten welke de meeste voldoening geeft.Denk dat de keepers dat niet erg zouden vinden imo .
Ik snap die bedenking, maar ik ben blij dat voetbal zo niet werkt.Met het geld dat Club geïnvesteerd heeft moet het eigenlijk altijd probleemloos meedraaien bovenaan.
Geld/kwaliteit/talent primeert altijd.
Maar het kan dat we po 1 halen, maar ons voetbal is te matig om week na week te kunnen bevestigen.
En die wedstrijd tegen STVV zegt bitter weinig.
Cadeau na 15 min, tegen 11 man scoren we geen 3 keer.
Hahaha, die kerel stelt de vraag aan de verkeerde persoon. Hoezo blijft hij toch telkens een platform krijgen?
En serieus, ne wifebeater die vrouwelijke voetballers moet interviewen. Wat gaat er door die mensen bij VTM hun hoofd??
Amai triestig dit. Had het nog niet gezien.
Hahaha, die kerel stelt de vraag aan de verkeerde persoon. Hoezo blijft hij toch telkens een platform krijgen?
En serieus, ne wifebeater die vrouwelijke voetballers moet interviewen. Wat gaat er door die mensen bij VTM hun hoofd??
Tuurlijk wel.Gij kijkt dan denk ik toch geen matchen van Genk of zelfs maar samenvattingen. Of bijvoorbeeld naar voetbalprogramma's zoals Extra Time of De Tribune. Daar laten ze vaak zien wat Bilal zijn kwaliteiten zijn. Hij laat zich bijvoorbeeld heel vaak uitzakken om de bal bij de verdediging op te pikken en dan op te rukken of het spel te verleggen met een lange bal of splijtende pas.
Ook verdedigend doet hij ontzettend veel werk en al heel zeker voor een 10. Hij zorgt met zijn passes op Tresor, Munoz en Paintsil dat die mensen de assist kunnen geven.
En over statistieken: die moeten inderdaad beter. Ondertussen zit hij aan twee assists, maar dat mag zeker wat beter. Maar bijvoorbeeld Iniesta had ook geen grote statistieken. En daarnaast had De Ketelaere ook op zich maar 5 goals en 1 assist in de terugronde van 2022. Natuurlijke betere statistieken, maar hij speelde dan ook regelmatig in de spits. En het was toch ook niet zijn beste halfjaar afgaande op de reacties van bepaalde Brugge-fans.
Tuurlijk wel.
Dat is zowat het probleem, ik zeg niet dat het een slechte speler is.
Maar het gaat om belofte (onder bepaalde leeftijd) van het jaar, niet over debutant van het jaar.
Hij zal er ongetwijfeld wel geraken en hopelijk een mooie carriere uitbouwen en zit inderdaad heel vaak met de pré assist.
Maar je kan toch niet vergelijken wat hij voor Genk laat zien, en wat CDK voor Brugge op de mat legde?
Uiteraard is het een prijs van de media, ongeacht het een goeie speler is hé.
Maar es n keertje op extra time, n volledig artikel aandacht op Sporza, dat hij mee mocht naar het WK zal er ook absoluut in geholpen hebben.
Het feit dat Boniface van Union slechts 8e staat zegt toch al wel genoeg hierover?
Die jonge is ook zo belangrijk voor Union en zo'n goeie spits