Jupiler Pro League 2022-2023

Tuurlijk wel.
Dat is zowat het probleem, ik zeg niet dat het een slechte speler is.

Maar het gaat om belofte (onder bepaalde leeftijd) van het jaar, niet over debutant van het jaar.
Hij zal er ongetwijfeld wel geraken en hopelijk een mooie carriere uitbouwen en zit inderdaad heel vaak met de pré assist.
Maar je kan toch niet vergelijken wat hij voor Genk laat zien, en wat CDK voor Brugge op de mat legde?

Uiteraard is het een prijs van de media, ongeacht het een goeie speler is hé.
Maar es n keertje op extra time, n volledig artikel aandacht op Sporza, dat hij mee mocht naar het WK zal er ook absoluut in geholpen hebben.

Het feit dat Boniface van Union slechts 8e staat zegt toch al wel genoeg hierover?
Die jonge is ook zo belangrijk voor Union en zo'n goeie spits
Voor mij is El Khannous het grootste talent sinds De Bruyne en Courtois bij Genk. Kijk gewoon maar eens wat matchen en geniet. Voor die jongen lijkt voetballen zo makkelijk.

Leuk feitje over de Gouden Schoen: Vincent Janssen, je weet wel die kerel die momenteel topschutter is, heeft minder punten in de terugronde gekregen dan Laurens de Bock of Kamal Sowah. Evenveel punten als Casper de Norre, Mathieu Maertens, Jelle Vossen en Anthony Moris.

Maar dat is het hem juist he. Laurens de Bock heeft 3 punten gekregen in de 2e ronde, m.a.w. voor seizoen 2022-2023. Maar diezelfde Laurens de Bock heeft dit seizoen maar 7 ZEVEN minuten meegespeeld bij Zulte Waregem.

Dan mag er toch echt niemand verbaast zijn, dat deze Gouden Schoen gewoon niet meer serieus genomen wordt?

Leuk feitje over de Gouden Schoen: Vincent Janssen, je weet wel die kerel die momenteel topschutter is, heeft minder punten in de terugronde gekregen dan Laurens de Bock of Kamal Sowah. Evenveel punten als Casper de Norre, Mathieu Maertens, Jelle Vossen en Anthony Moris.

Ik had mijn bedenkingen bij die gast zijn transfer, maar eigenlijk zie ik die wel graag spelen voor een tegenstander en directe concurrent te zijn. Verdiende idd echt wel een PAK meer punten.

Ik had mijn bedenkingen bij die gast zijn transfer, maar eigenlijk zie ik die wel graag spelen voor een tegenstander en directe concurrent te zijn. Verdiende idd echt wel een PAK meer punten.
Is gewoon onze beste speler dit seizoen samen met Alderweireld. En dat zeg ik als iemand die hem initieel een totaal overbodige transfer vond.

Classic Wullaert met een onsportieve reactie. Het is duidelijk dat Evrard haar prestatie op het EK heeft doorgebogen en bij OHL dit seizoen amper een goal binnen gelaten. Je kan niet zeggen dat het onverdiend is.
Welke onsportieve reactie als ik vragen mag? Wellicht die Clown-emoji die gewoon is bedoeld voor Gilles De Bilde zijn farce? Ze heeft Evrard verder gewoon proficiat gewenst, maar de media laat het natuurlijk weer onsportief uitschijnen as usual.

En los daarvan had Wullaert gewoon moeten winnen. Ik ben er als persoon ook niet de grootste fan van, maar haar statistieken zijn toch gewoon wat ze zijn? 34 goals en 17 assists, daarnaast ook nog eens van alle internationale speelsters de meeste goals gemaakt in interlands Kampioen + beker gewonnen met Anderlecht. Evrard heeft een goed jaar achter de rug, maar je kan wat mij betreft toch echt niet naast Wullaert kijken en de enige redenen dat ze nu al twee jaar op rij niet wint is 1) omdat ze hem al 3 keer gewonnen heeft en wellicht 2) omdat ze niet zo heel geliefd is denk ik.

Ik had pas nadien De Bilde zijn gaffel gezien, maar het zou mij toch niet verbazen. Ze heeft haar makelaar opgestuurd en komt nu niet over alsof ze de meest altruïstische persoon is. De artikels die zijn verschenen als reactie waren alleen maar adelbrieven waarin net niet stond dat Evrard hem absoluut niet verdiende, want ja statistieken. Wel Evrard is mi beslissender geweest op het EK dan Wullaert

Ze zet na die clown emoji ook gewoon haar statistieken van het afgelopen jaar erbij met "dit gezegd zijnde, proficiat aan de winnaar". Alsof die emoji voor De Bilde was :rofl:Gewoon een sore loser zoals altijd.

Ze heeft op Twitter nochtans dezelfde clown emoji gebruikt onder het desbetreffende filmpje van De Bilde, dus dan kan je wel stellen dat het weldegelijk daarover gaat, neen?

Ik had pas nadien De Bilde zijn gaffel gezien, maar het zou mij toch niet verbazen. Ze heeft haar makelaar opgestuurd en komt nu niet over alsof ze de meest altruïstische persoon is. De artikels die zijn verschenen als reactie waren alleen maar adelbrieven waarin net niet stond dat Evrard hem absoluut niet verdiende, want ja statistieken. Wel Evrard is mi beslissender geweest op het EK dan Wullaert
Goh, ergens ook niet onlogisch aangezien België op veel momenten gewoon serieus onder lag, dan ga je als keeper veel sneller uitblinken dan aanvaller.

Iedereen zijn mening natuurlijk, maar als een willekeurige aanvaller hier in de Pintjesliga dergelijke statistieken kan voorleggen wint die gewoon zonder pardon de Gouden Schoen, dan zou men zelfs van een schande spreken indien dit niet het geval zou zijn. Zelfde scenario voor Beste Belg in het buitenland, dan moet je al Courtoisesque dingen gaan doen (en dan wint die laatste zelf nog niet 🤡).

Niets ten nadele van Evrard hé, maar het is nu ook niet dat ze uitzonderlijke dingen heeft getoond als keepster. Uitstekend EK gekeept, maar wat mij betreft niet voldoende over de volledige lijn tegenover Wullaert haar seizoen.

Eerst zegt ze dat ze niet gekeken had en daarna zegt ze dat de clown emoji voor De Bilde was. Tja.
Je hoeft toch niet live te kijken om te weten wat er gebeurd is? Ik was gisteren live aan het kijken/luisteren met een half oog/oor en ik had vandaag pas door dat De Bilde de verkeerde persoon aan het interviewen was.

Je hoeft toch niet live te kijken om te weten wat er gebeurd is? Ik was gisteren live aan het kijken/luisteren met een half oog/oor en ik had vandaag pas door dat De Bilde de verkeerde persoon aan het interviewen was.

Tja. I call bullshit op die bewering van haar. Een clown emoji zonder context zetten op dat moment? Nee, Sinterklaas is imo al lang gepasseerd.

Ze heeft op Twitter nochtans dezelfde clown emoji gebruikt onder het desbetreffende filmpje van De Bilde, dus dan kan je wel stellen dat het weldegelijk daarover gaat, neen?

Goh, ergens ook niet onlogisch aangezien België op veel momenten gewoon serieus onder lag, dan ga je als keeper veel sneller uitblinken dan aanvaller.

Iedereen zijn mening natuurlijk, maar als een willekeurige aanvaller hier in de Pintjesliga dergelijke statistieken kan voorleggen wint die gewoon zonder pardon de Gouden Schoen, dan zou men zelfs van een schande spreken indien dit niet het geval zou zijn. Zelfde scenario voor Beste Belg in het buitenland, dan moet je al Courtoisesque dingen gaan doen (en dan wint die laatste zelf nog niet 🤡).

Niets ten nadele van Evrard hé, maar het is nu ook niet dat ze uitzonderlijke dingen heeft getoond als keepster. Uitstekend EK gekeept, maar wat mij betreft niet voldoende over de volledige lijn tegenover Wullaert haar seizoen.
Tessa is één van de beste Belgische speelsters, zo niet de beste. Maar, nu is ze in haar prime en speelde ze vorig jaar als enige prof in de eerste klasse, nu bij Fortuna, terwijl andere dames - ook in hun prime - in het buitenland spelen, denk maar aan De Caigny (Hoffenheim), Vanhaevermaet (Reading), Tysiak (West Ham), Biesman (PSV), Cayman (Lyon). Evrard kon net voor het EK naar Chelsea maar ze had al mondeling ja gezegd tegen OHL, dus is ze naar OHL gegaan. Ze heeft bewust een stapje achteruit gezet om haar eigen zaak ook van de grond te krijgen, haar goed recht, maar daardoor moet je de stats wel in perspectief plaatsen. Het is alsof Lukaku nu beslist om bij Anderlecht te komen shotten. Ja die jongen zal er op een seizoen in de pintjesliga er ook 30+ inleggen.

Terug
Bovenaan