Jupiler Pro League 2022-2023

Het is duidelijk dat zijn dronkenschap zich ‘tijdens de werkzaamheden’ situeert, waarbij onmiddellijk de vraag rijst hoe je de dan nog deftig kan functioneren, zeker als je een leidinggevende functie invult.

Heel uw gezag is gewoon weg. Stel 1 van uw personeelsleden is ook een drankorgel, of 1 van uw spelers, de trainer.
Wat kan je zelf dan nog zeggen? Niks, want je bent geen haar beter.

Ik heb een paar jaar geleden een collega naar huis gestuurd die nog gemarineerd was van de avond ervoor. Zoiets kan gewoon niet

Ik heb een paar jaar geleden een collega naar huis gestuurd die nog gemarineerd was van de avond ervoor. Zoiets kan gewoon niet
Ik heb hier al klanten (en collega's) geweten die het verschil tussen boven en onder niet meer wisten :unsure: En dat werd gewoon "verwacht" en/of normaal bevonden.

Het zit hem meer in de generatieverschillen ook, ik merk dat mijn jongere collega's er verantwoordelijker mee zijn dan (grof geschat) 45-plussers. Die mentaliteitsverandering zit er nog niet lang in éh. 't Is wel langzamerhand aant beteren, alleen niet rap genoeg.

Voor mij, los van zijn overige verdiensten, nogmaals een teken van de nog steeds gebrekkige professionaliteit in de voetbalwereld. In andere sectoren lag je al na 1 keer dronken op het werk verschijnen buiten.
Ook niet waar, ik heb al een hele resem van verhalen en ervaringen met C-level mensen die veel te diep in het glas hebben gekeken op professionele functies en ook op kantoor. Hell, kheb eens een dame een director half uitgescheten met een fles wijn in haar kap.

Dokters die beschonken op de spoed staan of in de OK… Ook verrassend vaak voorkomend.

Waar ze in de eerste plaats naar kijken is wat je oplevert, dan naar wie je kent, dan naar wie je bent en dan beginnen ze misschien na te denken over uw professionaliteit. :unsure:

Van mij mag er een 0 tolerantie zijn je drinkt gewoon niet als je de baan op moet. Ik vind het hypocriet dat er nog steeds zoveel reclame mag voor gemaakt worden.

Van mij mag er een 0 tolerantie zijn je drinkt gewoon niet als je de baan op moet. Ik vind het hypocriet dat er nog steeds zoveel reclame mag voor gemaakt worden.
Ja vind ik ook. Alcohol is natuurlijk ook iets dat al heel lang als normaal wordt beschouwd. Mocht het niet bestaan hebben en ze komen daar nu als uitvinding mee naar buiten, het zou nooit in de legale markt zijn geraakt.

Door heel dat drankgedoe in dat interview wordt er voorbij gegaan aan dat het zo te zien normaal is daar dat het bestuur tijdens de wedstrijd inmenging heeft in de opstelling. Dat vond ik toch ook echt vreemd.

Geen Munoz. Geen Sor. Geen Cuesta. Geen Heynen. Tolu uiteraard nog afwezig en Galarza mag zelfs niet op de bank. Pijnlijk.

Die opstelling van Genk zeg. Ik weet dat er veel niet fitte spelers zijn en Heynen geschorst is, maar kan toch niet dat ze niets beters hebben dan Aziz of Preciado.

Terug
Bovenaan