Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat is beter dan de voorbije jaren, maar voor een topclub dat we zijn (of ooit waren) is dat nog altijd niet voldoende.Als Standard wint op OHL halen ze hun hoogste puntenaantal sinds 2018-2019? Hoezo is dat afschuwelijk zwak?

Zwak seizoen is ook relatief. Het ding is dat ik onze competitie veel ploegen van elkaar kunnen winnen, zodat heel veel punten verdeeld worden. Bij de topteams is nu al 2 jaar union bijgekomen die ook veel punten halen. Dus dan is het logisch dat er andere ploegen minder punten halenEigenlijk hebben zowel Gent, Club als Standard (ik neem nu even de ploegen die nog voor P4 strijden) een afschuwelijk zwak seizoen achter de rug.
Voor ons valt het al bij al mee, omdat het beter is dan vorig seizoen, maar dan nog is het niet top top.
Elk van die drie ploegen hebben dit seizoen al zoveel steken laten vallen en toch zijn ze alle drie nog in de running. Dan kan je echt niet beter.
Nee, zeker niet voorafgaand aan dit seizoen. Het Nieuwsblad zette Standard op plek 11, Voetbalkrant op plek 9. Dat zijn de enige die ik zo direct kan vinden maar de algemene teneur was wel dat dit een overgangsseizoen voor Standard ging worden.Alsof de ambities van Standard geen Po 1 zijn?
Hetzelfde voor Anderlecht trouwens.
Pas op, ik vind dat ook hé. Ik had het nooit verwacht voor dit seizoen, maar als ik zie tegen welke ploegen wij punten hebben laten liggen en dan alsnog kunnen meedoen voor PO1, dan ben ik toch verrast over de ploegen.Nee, zeker niet voorafgaand aan dit seizoen. Het Nieuwsblad zette Standard op plek 11, Voetbalkrant op plek 9. Dat zijn de enige die ik zo direct kan vinden maar de algemene teneur was wel dat dit een overgangsseizoen voor Standard ging worden.
Tot de laatste speeldag meedoen voor PO1 is een redelijk onverhoopte prestatie. De Standard fans die ik ken vinden dat ook.
Antwerp-WatanabeWe zijn er weer mee aan het lachen vooraan. Kunnen de laatste matchen echt geen goal meer maken.
0-0
Seraing-Westel, daar zullen ze gigantische kijkecijfers meehalenSTVV-Antwerp (naar zondag 13u30) en Seraing-Westerlo (naar zaterdag, uur nog onbekend) worden nog even naar een ander tijdstip verplaatst een week op voorhand.
Tof voor de supporters
![]()
Nieuw aftrapuur STVV-Antwerp zet kwaad bloed bij fans, club begrijpt onvrede: “Pro League moet uit ivoren toren kruipen”
STVV ontvangt zondag Antwerp om 13.30 uur in plaats van 18.30 uur. Die kalenderwijziging minder dan een week voor de aftrap zet kwaad bloed bij de fans. “We krijgen mails en telefoons van ontgoochelde supporters”, zegt brand manager Bert Stas, voor wie het ook alle hens aan dek is om...www.hbvl.be

Hohja, dat zou logisch kunnen zijn inderdaad. Maar het is niet dat dit in het verleden waterdicht wasJe zou verwachten dat op de laatste speeldag alle wedstrijden tegelijk gespeeld worden.

Deden ze vorig jaar ook denk ik met de matchen waar niks meer op het spel staat. Toch nog wat extra kijkcijfers eruit persenJe zou verwachten dat op de laatste speeldag alle wedstrijden tegelijk gespeeld worden.

Je zou verwachten dat op de laatste speeldag alle wedstrijden tegelijk gespeeld worden.
Antwerp zit wel zeker in PO1, maar die extra punten dichter bij de top2 gaat toch verschil maken?Deden ze vorig jaar ook denk ik met de matchen waar niks meer op het spel staat. Toch nog wat extra kijkcijfers eruit persen![]()
Schandalig is dit. Sinds Eleven het heeft overgenomen is het zeer triestig. Regel de bussen maar als bezoekende fanclub. Supporters die op zondag vrij waren en op zaterdag geen tijd meer hebben om gaan te kijken. Blijven fanclubs weer zitten met de aangekochte tickets.STVV-Antwerp (naar zondag 13u30) en Seraing-Westerlo (naar zaterdag, uur nog onbekend) worden nog even naar een ander tijdstip verplaatst een week op voorhand.
Tof voor de supporters
![]()
Nieuw aftrapuur STVV-Antwerp zet kwaad bloed bij fans, club begrijpt onvrede: “Pro League moet uit ivoren toren kruipen”
STVV ontvangt zondag Antwerp om 13.30 uur in plaats van 18.30 uur. Die kalenderwijziging minder dan een week voor de aftrap zet kwaad bloed bij de fans. “We krijgen mails en telefoons van ontgoochelde supporters”, zegt brand manager Bert Stas, voor wie het ook alle hens aan dek is om...www.hbvl.be
In die zin dat ons resultaat geen invloed heeft op wat Union of Genk zullen doen. Als wij verliezen (of winnen), zullen Genk en Union nog altijd willen winnen voor de extra punten voor PO1.dat was ook zo gepland, maar nu dus niet meer? kunnen ze die van Gent ook niet verzetten? een half uurke vroeger zou mijn leven zondag een stuk gemakkelijker maken.
Antwerp zit wel zeker in PO1, maar die extra punten dichter bij de top2 gaat toch verschil maken?
Aziz wel een dikke match gisteren. Tegen Westerlo ook al. Alleen tegen Eupen als centrale verdediger een ramp. Nee, Vranken maakt er wel weer iets van.Die opstelling van Genk zeg. Ik weet dat er veel niet fitte spelers zijn en Heynen geschorst is, maar kan toch niet dat ze niets beters hebben dan Aziz of Preciado.
Gelieve CL wel te gebruiken voor de Champions League.CL nog hè
Gelieve CL wel te gebruiken voor de Champions League.