Nrt
Well-known member
Heynen er niet bij om te beginnen. Dan nog Cuesta en Munoz die afwezig zijn. Ook nog Sor. We hebben echt geen brede kern.Waarom waren de Genkies alweer aan het stressen voor deze match?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heynen er niet bij om te beginnen. Dan nog Cuesta en Munoz die afwezig zijn. Ook nog Sor. We hebben echt geen brede kern.Waarom waren de Genkies alweer aan het stressen voor deze match?![]()
Ik zou denken zelfs de laatste twee speeldagen?Je zou verwachten dat op de laatste speeldag alle wedstrijden tegelijk gespeeld worden.
Omdat het Genkies zijnWaarom waren de Genkies alweer aan het stressen voor deze match?![]()
Welke fase bedoel je?Waarom is dat geen penalty bij Antwerp-kortrijk?

Die hands. Dat wordt tegenwoordig toch altijd gefloten.Welke fase bedoel je?![]()
ik wou er eens niet over beginnen omdat Antwerp wel terecht gewonnen heeft maar kom je daar 0-1 voor dan wil ik het nog wel eens zienDie hands. Dat wordt tegenwoordig toch altijd gefloten.
Zou je de beelden eens kunnen delen?Waarom is dat geen penalty bij Antwerp-kortrijk?
Jezus , wa neuten over een afkorting .Allez, gun ze toch het gevoel dat ze nog bij de grote mensen horen.
Komt wel goed met Mannaert, door het nu allemaal zo publiek op tafel te gooien gaat hij er constant op aangesproken worden als hij nog zou durven in het openbaar een glas alcohol vast te hebben dus dat zal wel een serieus pak helpen voor hem om nuchter te blijven.Als Mannaert nog veel aan de fles hangt en Brugge gooit em buiten zien ik nog Woutertje hem binnenhalen .#help
Mjah je weet niet hoever die erin zit hèKomt wel goed met Mannaert, door het nu allemaal zo publiek op tafel te gooien gaat hij er constant op aangesproken worden als hij nog zou durven in het openbaar een glas alcohol vast te hebben dus dat zal wel een serieus pak helpen voor hem om nuchter te blijven.

Vind ik toch ook wat overdreven, in Amerikaanse sporten weet je in de playoffs niet eens of (volgende ronde gehaald), waar (tegenstander), wanneer (dag) en hoe laat je moet spelen in het volgende weekend.![]()
Frustratie bij fans Antwerp en Westerlo: “We blijven de speelbal van de Pro League en Eleven”
Net als vorig seizoen worden twee wedstrijden van de slotspeeldag naar een ander speelmoment verplaatst. En net als een jaar geleden is de Great Old een van de betrokken partijen. Antwerp - Cercle Brugge werd vorig jaar van zondag naar zaterdag verschoven. Nu speelt het Stamnummer 1 wél op...m.gva.be
Helemaal gelijk hebben ze. €l€v€n
Ik ben geen expert maar ik denk niet dat een alcoholverslaving zo werkt. Denk eerder dat Club al aan het anticiperen is op een vertrek.Komt wel goed met Mannaert, door het nu allemaal zo publiek op tafel te gooien gaat hij er constant op aangesproken worden als hij nog zou durven in het openbaar een glas alcohol vast te hebben dus dat zal wel een serieus pak helpen voor hem om nuchter te blijven.
Als de spelers hun broodjes zelf moeten betalen, dan moet Mannaert ook zelf zijn drank betalen.Als Mannaert nog veel aan de fles hangt en Brugge gooit em buiten zien ik nog Woutertje hem binnenhalen .#help
Daar weet je wel waar en wanneer je moet spelen als de datum vast ligt. Hier lag de datum vast en veranderen ze hem minder dan een week van te voren. En het ergste is dat dit niet in samenspraak is met de clubs. Ik ben goed bevriend met een van de Turkse managers van Westerlo en zij zijn gewoon op de hoogte gesteld dat de match naar een andere dag is gegaan. Ze hebben hier niet eens een vraag over gekregen. Dat zegt alles wie hier alles voor het zeggen heeft.Vind ik toch ook wat overdreven, in Amerikaanse sporten weet je in de playoffs niet eens of (volgende ronde gehaald), waar (tegenstander), wanneer (dag) en hoe laat je moet spelen in het volgende weekend.
Denk ik ook, die zal ook wel gedwongen zijn door het bestuur om dat interview te geven.Ik ben geen expert maar ik denk niet dat een alcoholverslaving zo werkt. Denk eerder dat Club al aan het anticiperen is op een vertrek.
Tgoh, ik weet uit de NFL nu ook wel dat er bij de laatste week ferm geschoven kan worden met de uren( zo ligt er op voorhand geen primetime match vast). Deze week in de NBA speelde miami heat op vrijdag zijn laatste wedstrijd van het seizoen om gisteren de eerste wedstrijd van de playoffs te spelen.Daar weet je wel waar en wanneer je moet spelen als de datum vast ligt. Hier lag de datum vast en veranderen ze hem minder dan een week van te voren. En het ergste is dat dit niet in samenspraak is met de clubs. Ik ben goed bevriend met een van de Turkse managers van Westerlo en zij zijn gewoon op de hoogte gesteld dat de match naar een andere dag is gegaan. Ze hebben hier niet eens een vraag over gekregen. Dat zegt alles wie hier alles voor het zeggen heeft.
en hoeveel uitsupporters heb je daar?Tgoh, ik weet uit de NFL nu ook wel dat er bij de laatste week ferm geschoven kan worden met de uren( zo ligt er op voorhand geen primetime match vast). Deze week in de NBA speelde miami heat op vrijdag zijn laatste wedstrijd van het seizoen om gisteren de eerste wedstrijd van de playoffs te spelen.