Jupiler Pro League 2022-2023

Zo zal elke ploeg wel matchen hebben zeker. Onze zege tegen jullie was zeker gevleid maar in de heenmatch verdienden wij ook meer dan nul punten. Tegen Charleroi voetballen we dan weer genoeg kansen bijeen om twee matchen te winnen en scoren we niet.

Afgaande op xG is Genk toch een van de meest efficiënte ploegen in de competitie. Enkel Union doet beter.

en Gent heeft een "afwerkingsprobleem"

Als je de fout ziet is er voor mij maar 1 bestraffing hoor: rood
Waarom zou je geel geven voor die fout?
Geen hoge intensiteit; hij zet zijn voet op het scheenbeen, gaat niet door en houdt zich duidelijk in. Dus ik snap wel dat de VAR dit geen clear error vindt.

Laatst bewerkt:
Geen hoge intensiteit; hij zet zijn voet op het scheenbeen, gaat niet door en houdt zich duidelijk in. Dus ik snap wel dat de VAR dit geen clear error vindt.
Allé komaan
Hij zet zijn voet extra breed. Vol op het been
Dat is hier al 100x gezegd: Zo ga je nooit naar een bal

Dus omdat hij niet doortrapt is het geen rood? Als hij doorduwt breekt die jonge zijn been dus gelukkig doet hij dat niet, maar dat is toch geen verachtende omstandigheid hé?

Volgens Kiyine reed hij maar 40 km/h en kreeg hij een flauwte.

We zullen dus verder onderzoek moeten afwachten eer we oordeel vellen, beste mensen.
Ik zou niet weten hoe je nog nuance kan hebben als iemand met 1.6 promille achter het stuur kruipt... daar verandert een flauwte niks aan.

Volgens Kiyine reed hij maar 40 km/h en kreeg hij een flauwte.

We zullen dus verder onderzoek moeten afwachten eer we oordeel vellen, beste mensen.
Da's toch voor te lachen hoop ik?

Iedere normale mens die een beetje snelheden kan inschatten weet toch dat dit nooit 40 km/h kon zijn. :crazy: Dan vlieg je niet zo die sporthal in alleszins.

Hij reed op een baan waar je 90 mag. Als de chip nog intact is, kunnen ze normaal uitlezen hoe snel hij reed.
Nuja, na 5 gins zou ik mij ook flauw voelen

Hij zei dat dat het laatste is dat hij zich herinnert.
Alcohol-intoxicatie -> flauw vallen achter het stuur -> voet vol op de gas.
Dat kan, zeker als het een automaat is.

Nog maar eens een bewijs dat dronken achter het stuur kruipen compleet onverantwoord is.

Terug
Bovenaan