StevenFM Well-known member 23 april 2023 #9.761 Zero_Fifty zei: Waarom wil iedereen persee tegen Gent spelen eigenlijk? Klik om te vergroten... Gent ligt ons veel beter dan Club. Sinds onze promotie 9W4D1L en de laatste 6 matchen gewonnen. Ons record tegen Club wil ik zelfs niet weten
Zero_Fifty zei: Waarom wil iedereen persee tegen Gent spelen eigenlijk? Klik om te vergroten... Gent ligt ons veel beter dan Club. Sinds onze promotie 9W4D1L en de laatste 6 matchen gewonnen. Ons record tegen Club wil ik zelfs niet weten
J JelleCa Well-known member 23 april 2023 #9.763 Zulte-Waregem gelijk! Nu ga je zien dat we het zelf nog weggeven door niet te winnen tegen KV Mechelen
Zulte-Waregem gelijk! Nu ga je zien dat we het zelf nog weggeven door niet te winnen tegen KV Mechelen
Sportinggboy Well-known member Supporter 23 april 2023 #9.764 Waregem erop en erover hopelijk. Eupen mag eruit
Babaluna Well-known member 23 april 2023 #9.771 man man man , ik hou men hart vast voor het laatste fluitsignaal ....
J JelleCa Well-known member 23 april 2023 #9.772 Sportinggboy zei: Anderlecht lachwekkend Klik om te vergroten... Zeven stappen achteruit gezet dit seizoen.
Sportinggboy zei: Anderlecht lachwekkend Klik om te vergroten... Zeven stappen achteruit gezet dit seizoen.
Sportinggboy Well-known member Supporter 23 april 2023 #9.774 JelleCa zei: Zeven stappen achteruit gezet dit seizoen. Klik om te vergroten... Komt ge niet met toe