Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
In welke wereld gaje daar als club mee in discussie.
In een wereld waar ze als ultra na de match de kleedkamer komen binnen gestormd, en u eigenlijk geen keuze geven

"Ik heb veur die fokking kloeweteclub in den bak gezete. Is het goe, is het ni goe, da moet iederiejen mor veu zen aage invulle. Veur maa wasset da weird."
blij voor hem dat het dat weird was.
maar heeft de club dat gevraagd? heeft de club daar enig voordeel van gehad?

die ultra's, die hebben het goedkoopste abonnement in het stadion, dus veel brengen die niet op. kosten daarentegen? los van de schade die ze regelmatig toebrengen aan het stadion, en de kosten voor veiligheidsmaatregelen, plus alle boetes die eenclub dankzij die gasten mag betalen...

ik kan mij inbeelden dat potentiële (en bestaande) sponsors wel eens afhaken als ze weer eens "voor de club" in het nieuws komen.

die ulttra's, da's puur eogtotripperij met geen enkele meerwaarde voor de maatschappij.

"euh ik weet ni hoe ik het moet verwoorde
- ien, ik hoor ni veel goe van u
twie, ik eet uit niemand zn hand
draa, ik zn baas in de tribune, hiel hautain é, da is hiel viel proat over uw eigen, maar ik ben da wel"

Schrale barries man

Seg, rustig eh mannen. Laat ons Beerschot en die kerels niet over 1 kam scheren. Niet iedereen van ons is baas in de tribune.
Er is er maar 1 é :)

Soit.

Puur los van wat er gezegd geweest is, gebeurd is,... is het op zich altijd wel goed dat club en harde kernen/supporters in gesprek gaan.
Enkel moet je er wel voor zorgen (langs beide kanten) dat ge geen mensen afvaardigt waarbij het licht wel brand maar niemand thuis is. Daar is het nu toch fout gegaan.

In welke wereld gaje daar als club mee in discussie.
Als ge het als bestuur naar de kloten wil helpen moet je vooral zo redeneren.
Onlangs was er bij mijn klein clubje een veiligheidsoverleg, bestuur uitgenodigd. Allen hun kat gestuurd zonder zelf de veiligheidsverantwoordelijke op de hoogte te brengen.
Wat hebben die sjarels bereikt? Dat de algemene mening is "die moeten vanaf nu niet meer hun mond opendoen of janken. Ze hebben de kans gehad, vonden zichzelf te goed dus nu ook niet meer afkomen"

De veiligheidsverantwoordelijke, en club mensen die er wel bij waren hebben dan weer heel wat respect gekregen.
Meer nog, de jonge gasten luisteren nu naar de veiligheidsverantwoordelijke waar die voorheen ook als boeman werd aanzien.

Natuurlijk allemaal niet van de omvang zoals een club als bv Beerschot qua aantallen, voorvallen,...

Die Aziz Ouattara zit dus nu bij Mechelen nadat die basically keihard door de mand gevallen is bij ons. Die geeft daar een interview in GvA/hBvL dat echt waanzinnig is. Niemand kon zogezegd snappen dat hij niet in de basis stond bij ons. Met 48 matchen op de teller had hij hier zogezegd geen eerlijke kans gekregen. En hij wist nu al dat hij na dit seizoen naar de Premier League zou gaan, waar hij zou thuishoren. Lekker respectvol naar KVM toe.

En dan ziet ge Sattlberger bij ons die op nog geen tien matchen al meer impact gehad heeft als Aziz op 2 seizoenen ofzo.

De rangschikking is toch wel erg opvallend. Genk staat evenveel voor op de tweede, als de tweede op de voorlaatste. En de voorlaatste staat dan weer evenveel voor op de laatste.

Over de stand moet je niet wakker liggen, op beerschot na.
Alle top ploegen hebben al met punten gegooid.
Kijk eerder naar de vorm van de clubs Genk speelt het best en verdiend leider.
Wij hebben mee momenten ook goed gevoetbald maar geven matchen kinderlijk weg.
Bij rsca zal het spelpeil alleen maar beter gaan denk ik.
Antwerp begint erbook door te komen.

Dit wordt weer niets, 1e serieuze kans en weer goal tegen. Wel sterke tegenstander maar met aankomend programma pfff.
Edit: en nu zeker niet zucht...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan