Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is de vierde nederlaag op negen speeldagen die op komst is.. dat is echt wel heel zwak hoor.Charleroi is ook gewoon goed er word telkens gezegd Club is zwak maar is de verdienste van hen.
Klopt. Maar bekijk match per match omdat het nu nog vers in het geheugen ligt tegen Gent was het bij momenten vrij goed een match dat je in principe moest winnen.Dit is de vierde nederlaag op negen speeldagen die op komst is.. dat is echt wel heel zwak hoor.
Toch wel overdreven dit.
Volledig terecht toch
2 voeten vooruit, met een sprong, gestrekte benen, geen bal en raakt de speler
Dit is gewoon een sprong met de voeten vooruit. Gewoon blijven staan en die man opvangen is voldoende. Kortsluiting preciesToch wel overdreven dit.
Is toch vooral zijn rechterbeen waarmee hij tackelt en zijn tweede been dat (snel) aansluit. Waar jij trouwens een sprong ziet is mij al helemaal een raadsel.
Dom inkomen wel, maar rood vind ik toch ook heel streng hier.
Over de stand moet je niet wakker liggen, op beerschot na.
Alle top ploegen hebben al met punten gegooid.
Kijk eerder naar de vorm van de clubs Genk speelt het best en verdiend leider.
Wij hebben mee momenten ook goed gevoetbald maar geven matchen kinderlijk weg.
Bij rsca zal het spelpeil alleen maar beter gaan denk ik.
Antwerp begint erbook door te komen.
Hoe zie jij hier in hemelsnaam een sprong is zeg. Onyedika gaat hier NAAR de grond, om over een sprong te spreken moet je toch eerst VAN de grond gaan me dunkt.Dit is gewoon een sprong met de voeten vooruit. Gewoon blijven staan en die man opvangen is voldoende. Kortsluiting precies
1 been is trouwens ook voldoende voor rood
Ga jij beweren dat dit een sliding tackle is?
Voor de bal te spelen ga je niet met twee voeten vooruit het contact was niet zo erg. Maar kan erin komen dat ze dit rood vinden.Hoe zie jij hier in hemelsnaam een sprong is zeg. Onyedika gaat hier NAAR de grond, om over een sprong te spreken moet je toch eerst VAN de grond gaan me dunkt.
1 been voldoende voor rood? Wut.
Ik beweer niks trouwens. Ik vind het enkel heel streng, maar wel dom. Al heb ik het idee dat hij wat uitglijdt of zo? Bizarre actie in ieder geval.
Ik vind dit ook absoluut geen roodAbsoluut nooit rood. Foute beslissing.
Verder classic Club, 3/4 goeie kansen in de 1e helft. 1e kans Charleroi en goal. En dan makkelijk rood.
Jawadde.
Hij staat praktisch stil en springt richting speler.Hoe zie jij hier in hemelsnaam een sprong is zeg. Onyedika gaat hier NAAR de grond, om over een sprong te spreken moet je toch eerst VAN de grond gaan me dunkt.
1 been voldoende voor rood? Wut.
Ik beweer niks trouwens. Ik vind het enkel heel streng, maar wel dom. Al heb ik het idee dat hij wat uitglijdt of zo? Bizarre actie in ieder geval.
'Springt' en 'met buitensporige kracht' dat zie ik hier toch niet in.Hij staat praktisch stil en springt richting speler.
Iedere speler die, bij het betwisten van de bal, naar een tegenspeler springt langs
voren, van op zij of langs achter door gebruik te maken van één of beide benen
en hierbij met buitensporige kracht de veiligheid van de tegenspeler in gevaar brengt, begaat ernstig gemeen spel.