Kleine beurs feiten

MisterV

Well-known member
Volgens ChatGPT heeft zeker 30% van de forumleden een kleine beurs, onderstaande afbeelding illustreert dit. Bij deze een topic om te discussiëren over je kleine beurs, de dingen waar je tegenaanloopt in het dagelijks leven en de voordelen van een kleine beurs. Vertel hier je dolle avonturen over de melding "onvoldoende saldo" wanneer je in de Aldi staat met 5 kratten pils en andere dingen waar je tegenaanloopt. BG is er voor jou vanuit onze geprivilegieerde ivoren toren!

ChatGPT Image 16 apr 2025, 10_52_00.png

Nu ben ik blij dat je dit topic geopend hebt.

Want ik heb klachten, over onze staatsbank Belfius.

Om één of andere reden heeft een slimme ICT'er daar beslist dat voortaan alle soorten MasterCard er hetzelfde uitzien, namelijk zwart.
Geen zichtbaar verschil meer tussen een MasterCard Red, MasterCard Platinum, MasterCard Gold, MasterCard Black, .... gewoon allemaal hetzelfde.
Het staat er zelfs niet meer op welke type kaart het is. Enkel het rekeningnummer staat er nog op, maar ja, het is uiteraard onbegonnen werk om al uw rekeningnummers van buiten te leren.

Sta ik vorige week in mijn home town bij de Porsche garage op de Kortrijksesteenweg voor de bestelling van mijn nieuwe Cayenne.
Merk ik bij het betalen toch wel niet dat ik op de baan ben met mijn 'kleine beurs' MasterCard (rood) - je kent dat wel, voor een paar kleine transacties in Knokke Zoute normaal gesproken, van een paar duizend euro / week max.

Sta ik daar dus met schaamrood op mijn wangen dat mijn kaart ontoereikend was, waardoor ik de optie PPF heb moeten laten vallen.

Schande is het.
Want nu moet ik van zodra de Cayenne geleverd wordt onmiddellijk naar Jabbeke rijden naar het car detailling center voor het laten aanbrengen van een ppf, met het risico dat ik op die rit al steenslag op mijn nieuwe auto krijg.

En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar van zodra er wat steenslag op de auto zit, dan hoeft het niet meer voor mij. Auto voelt niet meer nieuw aan en dan ben je verplicht om er een andere te kopen.

Dus conclusie: ik wil terug kleurtjes voor de MasterCard en Visa kaarten.

Terug
Bovenaan