Toen wij daar waren alles via de kaart betaald, cash wordt daar niet zoveel gebruikt eigenlijk.Zweedse kronen zijn die in iedere bank aan te vragen / op te halen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen wij daar waren alles via de kaart betaald, cash wordt daar niet zoveel gebruikt eigenlijk.Zweedse kronen zijn die in iedere bank aan te vragen / op te halen?
En 1-6 die aangeworven is voor 31/12/2020, blijven die voor de rest van hun leven vrijgesteld?Ok!
Ja, het was me niet duidelijk of enkel de 1e is verlengd, of ook 2-6 is verlengd.
Het schrappen heb ik ook gevolgd in het nieuws, maar voor de eerste zou dit toch altijd geldig blijven?
Op https://eerstewerknemer.be/nl/ lees je immers
"Neem vóór 31/12/2020 voor de eerste keer een werknemer in dienst en profiteer levenslang van een vrijstelling van de patronale basisbijdragen."
Ik heb een verkeersboete gekregen van de politie voor parkeren op het voetpad van een woonerf. Bedrag 182 Euro
Dat kan toch gewoon niet kloppen? Als ik naar die tabellen kijk zou dit overeenstemmen met een overtreding van de derde graad
| 20° Het is verboden een voertuig te parkeren : — op de plaatsen waar de voetgangers en de fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen op de rijbaan moeten komen om omheen een hindernis te gaan of te rijden; — op de plaatsen waar de doorgang van spoorvoertuigen zou belemmerd worden; — wanneer de vrije doorgang op de rijbaan minder dan 3 meter breed zou worden; | 25.1.4°, 6°, 7° |
Ik zeg een rekeningnummer op bij een Belgische bank, ik heb daar geen rekeningen meer.
Een firma doet een terugbetaling aan mij op die rekeningnummer. Krijgen zij daar een melding van dat het niet gelukt is of is dat geld gewoon weg ?
Dacht ik al. De bank gaat dat rekening nummer ook niet hergebruiken veronderstel ik en toewijzen aan een nieuwe klant ?Indien de rekening niet meer bestaat, wordt dat geld automatisch teruggestort naar de overschrijver.
Waarop "Peugeot" reageerde om hen via Messenger een bericht te sturen met mijn "verhaal".Nooit van m'n leven nog een Peugeot. Na 45.000km al een nieuwe motor nodig. En ben lang niet de enige
Dag Gerd, Bedankt om je probleem zo duidelijk toe te lichten. We hebben het met veel aandacht gelezen. Het is erg jammer dat je ervaring met Peugeot zo is gelopen en we begrijpen dat dit je kijk op het merk heeft veranderd. Aangezien je al in contact bent geweest met onze klantendienst gaan we er vanuit dat zij de nodige maatregelen hebben getroffen, ook i.v.m garage De Smedt. Dit lost natuurlijk niet het feit op dat je deze kosten hebt moeten maken. Ken je nog je dossiernummer bij klantendienst? Dan kunnen we hen contacteren om nog een laatste keer te bekijken wat we kunnen doen. Vriendelijke groeten, Het Peugeot-team

Bij geen of amper inkomen is de huwelijksquotiënt toch echt wel een groot bedrag. Ik zou dus zeker hier proberen van gebruik te maken. Ik zeg nu al even omdat er gekeken wordt naar de situatie op 1/1, waardoor je zeker deze maan nog bij de gemeente/stad moet geweest zijn. Dan is het geldig voor inkomstenjaar 2022/aanslagjaar 2023.Wat is het beste: feitelijk of wettelijk samenwonen? Mijn vriendin en ik wonen nu feitelijk samen maar ze is dit academiejaar begonnen met studeren. In augustus gaf ze haar ontslag, in september is ze gestart met een opleiding, dat was toch haar ding niet en in januari begint ze aan iets anders. Het is haar eerste opleiding, daarvoor geen diploma oid. Ze studeert voltijds maar heeft dus geen inkomen meer behalve hier en daar wat uren als studentenjob bij haar vorige werkgever. Ik betaal een groot stuk van onze gemeenschappelijke kosten en de huur met mijn loon, ik voorzie dus wat in haar levenssituatie. Ze krijgt geen structurele steun van haar ouders, ze woont gewoon bij mij. Vanaf januari werk ik voltijds en krijg ik 3400 bruto, tot dan werk ik 4/5e (met een flexijob).
Op de site van de studietoelages vind ik niet in welke categorie zij past: https://www.studietoelagen.be/gezinssituatie-hoe-bepaal-ik-mijn-leefeenheid. We zijn niet wettelijk samenwonend en ook niet feitelijk samenwonend + kinderen (geen kinderen) dus niet categorie 1, maar ze is ook geen zelfstandig student (want geen eigen inkomen) dus ook niet categorie 2. Ze is ook niet fiscaal afhankelijk. Ik weet het dus niet. Qua levenssituatie hebben we waarschijnlijk 0 punten in elk geval, gezien er sowieso een minpunt wordt gegeven omdat er samenwoont met een niet-verwant die wel een inkomen heeft?
Verder is er bij wettelijk samenwonen dan de huwelijksquotient wat een potentieel lagere studietoelage kan compenseren. Maar ik vind er mijn weg niet in. Dus mijn vraag is: wat is het beste, feitelijk of wettelijk samenwonen en waarom?
Wat is haar leeftijd? En wat denk je dat ze nog zal verdienen met haar vakantiejobs in 2022?Wat is het beste: feitelijk of wettelijk samenwonen? Mijn vriendin en ik wonen nu feitelijk samen maar ze is dit academiejaar begonnen met studeren. In augustus gaf ze haar ontslag, in september is ze gestart met een opleiding, dat was toch haar ding niet en in januari begint ze aan iets anders. Het is haar eerste opleiding, daarvoor geen diploma oid. Ze studeert voltijds maar heeft dus geen inkomen meer behalve hier en daar wat uren als studentenjob bij haar vorige werkgever. Ik betaal een groot stuk van onze gemeenschappelijke kosten en de huur met mijn loon, ik voorzie dus wat in haar levenssituatie. Ze krijgt geen structurele steun van haar ouders, ze woont gewoon bij mij. Vanaf januari werk ik voltijds en krijg ik 3400 bruto, tot dan werk ik 4/5e (met een flexijob).
Op de site van de studietoelages vind ik niet in welke categorie zij past: https://www.studietoelagen.be/gezinssituatie-hoe-bepaal-ik-mijn-leefeenheid. We zijn niet wettelijk samenwonend en ook niet feitelijk samenwonend + kinderen (geen kinderen) dus niet categorie 1, maar ze is ook geen zelfstandig student (want geen eigen inkomen) dus ook niet categorie 2. Ze is ook niet fiscaal afhankelijk. Ik weet het dus niet. Qua levenssituatie hebben we waarschijnlijk 0 punten in elk geval, gezien er sowieso een minpunt wordt gegeven omdat er samenwoont met een niet-verwant die wel een inkomen heeft?
Verder is er bij wettelijk samenwonen dan de huwelijksquotient wat een potentieel lagere studietoelage kan compenseren. Maar ik vind er mijn weg niet in. Dus mijn vraag is: wat is het beste, feitelijk of wettelijk samenwonen en waarom?