Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is te hopenIk zal er alvast niet wakker van liggen hoe ik begraven word

Dat laatste toch ook wel: laat mijn begrafenis maar de viering van mijn kortstondige bestaan zijn met goede muziek, lekker eten en drinken. Geen triestige bedoening met gejank, fletse koffie en de obligate pistolet.Wetenschap, waarschijnlijk als voorbeeld van hoe een ongezonde levensstijl je vroegtijdige dood kan betekenen.
Qua dienst interesseert het mij niet, als ik maar buiten gedragen wordt op "Always look on the bright side of life" en dat er maar een BBQ is met dikke pinten ipv een koffietafel.
Dan zou ik eerder "P.S. I Love You" - gewijs ervoor zorgen dat mijn geliefden tot x-aantal maanden/jaren (?) na mijn dood nog af en toe een bericht/video/... van mij ontvangen. De gedachte alleen al vind ik geweldig.Mocht ik weten dat ik kom te gaan, zou ik ook wel iets "willen doen" om de nabestaanden met een warm gevoel achter te laten maar concreet wat moet ik gelukkig nu nog niet bedenken.
Iemand uit mijn jeugd had ook zijn eigen begrafenis "gepland" voor zijn zelfmoord (alles tot in detail uitgeschreven, filmpjes opgenomen, ...). Zo'n begrafenis is echt wel hélemaal anders dan bij een normaal overlijden. Dat was echt heel raar, enerzijds vind je dat zo erg voor de ouders etc, anderzijds legt hij in de filmpjes uit waarom hij de keuze maakt en kan je (imo) enkel begrip hebben voor zijn beslissing.Ik ben al bijna 20j een geregistreerd orgaandonor en voor de rest maakt het mij allemaal NIETS uit!
De begrafenis/dienst/... is iets waar de familie en geliefden zich goed bij moeten voelen. Ik ga er mij niet van bewust zijn, dus ze doen maar wat ze ZELF willen!
1 van mijn nonkels heeft euthanasie laten uitvoeren en wel alles netjes zelf mee geregeld waarbij hij een prachtig stop-motion afscheidsfilmpje heeft gemaakt om af te spelen op het scherm, ik krijg nog steeds de krop in de keel als ik eraan terugdenk. Mocht ik weten dat ik kom te gaan, zou ik ook wel iets "willen doen" om de nabestaanden met een warm gevoel achter te laten maar concreet wat moet ik gelukkig nu nog niet bedenken.
Dan zou ik eerder "P.S. I Love You" - gewijs ervoor zorgen dat mijn geliefden tot x-aantal maanden/jaren (?) na mijn dood nog af en toe een bericht/video/... van mij ontvangen. De gedachte alleen al vind ik geweldig.

Hier moest ik wel eventjes om lachen, het is vooral dat je het niet meer zal weten he!.. behalve dat ik begraven wil worden worden in een zwarte kist met zilveren afwerking aan de buitenkant en diamantjes op de zwarte, satijnen stoffering aan de binnenkant. Beetje in stijl en alles...
Maar als het een houten kist is dus gewoon bruin ja dan ga ik er ook niet moeilijk over doen. It's all good.![]()

Dan ga ik toch protesteren ze! Gaan ze nog verschieten!Hier moest ik wel eventjes om lachen, het is vooral dat je het niet meer zal weten he!
Voor mijn part is het een kartonnen kist, like I care? Ik hoop vooral dat mijn geliefden zich mijn goeie kanten herinneren en dat zonder dat ze zich blauw moeten betalen aan een afscheid van een uur...
VSWat er verder met mij als overledene gebeurt maakt niet zoveel uit
behalve dat ik begraven wil worden worden in een zwarte kist met zilveren afwerking aan de buitenkant en diamantjes op de zwarte, satijnen stoffering aan de binnenkant. Beetje in stijl en alles...

Mn oma had ook al vanalles zelf beslist, qua muziek en foto's om te projecteren enzo. Het mooiste was opt einde een gedicht van haar naar iedereen die ze liefhad in haar leven. Ik weet niet of het (helemaal) zelfgeschreven was maar het maakt niet uit, het heeft mij alleszins heel hard geholpen bij het afscheid (kort samengevat ze was content met haar leventje en was trots op de familie die we waren).Ik ben al bijna 20j een geregistreerd orgaandonor en voor de rest maakt het mij allemaal NIETS uit!
De begrafenis/dienst/... is iets waar de familie en geliefden zich goed bij moeten voelen. Ik ga er mij niet van bewust zijn, dus ze doen maar wat ze ZELF willen!
1 van mijn nonkels heeft euthanasie laten uitvoeren en wel alles netjes zelf mee geregeld waarbij hij een prachtig stop-motion afscheidsfilmpje heeft gemaakt om af te spelen op het scherm, ik krijg nog steeds de krop in de keel als ik eraan terugdenk. Mocht ik weten dat ik kom te gaan, zou ik ook wel iets "willen doen" om de nabestaanden met een warm gevoel achter te laten maar concreet wat moet ik gelukkig nu nog niet bedenken.