HUSKE
Well-known member
iTrader:
100% (49/49)
- Algemene informatie/specificaties
- Macbook air 13" M5 silver
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Ja
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Koersel
Ik heb via mijn bonusplan op het werk een macbook air M5 besteld en geleverd gekregen in het silver, echter is het keyboard QWERTY international en kan ik hier slecht aan wennen (aan de korte linkershift vooral).
Ik kan met software het keyboard wat aanpassen, maar ik zou deze ook kunnen verkopen en een andere bestellen (buiten het werk om).
Het betreft dus een vrijwel nieuwe (eind April 2026) M5 air, met 3 jaar pickup and return garantie (dus tot eind april 2029, alhoewel dat mss wel via mij moet verlopen). De batterij heeft maar 2 batterijcycli gehad, maar ik gebruik die voorlopig actief en kunnen er dus bijkomen.
Liefst afhaling te Koersel, versturen kan na betaling van de laptop.
Meeneemprijs 1000 euro.
Ik kan met software het keyboard wat aanpassen, maar ik zou deze ook kunnen verkopen en een andere bestellen (buiten het werk om).
Het betreft dus een vrijwel nieuwe (eind April 2026) M5 air, met 3 jaar pickup and return garantie (dus tot eind april 2029, alhoewel dat mss wel via mij moet verlopen). De batterij heeft maar 2 batterijcycli gehad, maar ik gebruik die voorlopig actief en kunnen er dus bijkomen.
Liefst afhaling te Koersel, versturen kan na betaling van de laptop.
Meeneemprijs 1000 euro.