Marathon

Verschijnt in maart. €39,99.

Marathon releases March 2026, targeting a price of $39.99/€39.99/£34.99. We’ll announce additional regional pricing as we get closer to launch.
Purchasing Marathon will give you full access to the game, including a roadmap of free gameplay updates as the year progresses. This will include new maps, new Runner shells, events, and more, starting with the exploration of UESC Marathon's Cryo Archive in Season 1.

We also want to ensure you are logging in because you love the game, not from fear of missing out—so Marathon's Rewards Passes will not expire, and you’ll be able purchase and unlock prior Passes.

Finally, and most importantly, we believe in preserving competitive integrity in Marathon, so survival will never come down to how much money you spend.

Ik ga de server slam wel eens proberen dit weekend.
Ben er niet echt hyped voor maar sowieso benieuwd hoe het gaat spelen.

Sowieso eerst even wachten na release hoe het zit met game voor ik er 40eu aan zou geven

Paar rondjes kunnen spelen en deze lijkt toch niets voor mij.
Bij arc raiders had ik wel meteen een gevoel van dit is leuk en spannend maar bij marathon vond ik het gewoon maar meh?

De art style bevalt mij ook niet echt.
Best verbaasd dat de stijl mij niet ligt, normaal ben ik daar wel vrij makkelijk in en speel ik graag iets 'nieuws'.
Het ziet er wel interessant uit in hun trailers maar als ik het nu zelf speel vind ik het eerder storend met al hun kleurtjes en kakafonie van gebouwen/omgevingen.
In arc raiders voelt de wereld een stuk strakker aan omdat het iets meer realistisch is. Hier had ik de indruk dat ze maar wat random spul soms hebben geplaatst en het voelt niet echt organisch aan.

Mijn loading screens werken niet dus moet ik gewoon een minuut wachten met een zwart scherm.
En op zich is dat nog positief om mijn ogen zo even te kunnen laten rusten.

Afin, nog wat meer spelen de komende dagen misschien dat ik het wel gewoon word. :unsure: En dan ook wat meer van de progressie zie

Laatst bewerkt:
Mij bevalt de artstyle wel maar de lootcontainers etc vallen zo moeilijk op, ge moet er ne meter voor staan.
En dan de loot zelf, onduidelijk en klein, 16x16 pixels en bijna verplicht iedere keer om met de tooltip te kijken wat het is.

Ik heb deze vandaag ook even getest, maar tot nu toe doet het me eerlijk gezegd weinig. Vooral de graphics en de UI spreken me totaal niet aan. Ik heb ook gewoon het gevoel dat arc raiders op bijna elk vlak beter en soepeler aanvoelt waardoor ik heel weinig interesse heb in deze game.

streams bekeken maar de artstyle is gewoon mijn ding niet, te veel pixels te veel kleur het is zo erg dat ik het gewoon niet wil downloaden om te proberen maar dat is al sinds het begin, sinds de aller éérste beelden van de game in de tijd zei me toen niets en nu ook niet.

Vandaag en gisteren wat Marathon gespeeld, persoonlijk vind ik het nog wel leuk al hangt heel veel af van het team waarmee ik perimeter enter, soms echt noobs en ben je al je dure loot kwijt en soms owners die u erdoor halen :)

Ik heb het gespeeld en ik vond het zalig, ik heb het dan ook gekocht.
Moesten nog mensen het gekocht hebben en casual willen gamen, mag je altijd hier of in PM iets sturen.

Dit spel is zo goed imo, ik kan niet begrijpen dat er niet meer spelers op steam zitten, ik weet wel dat het vooral console based is (waar vind ik daar aantal spelers online of bestaat dat niet?) maar 40 000 spelers op steam is echt schandalig voor hetgeen dit spel geeft, onbegrijpelijk.
Jaren geleden dat ik me nog zo geamuseerd heb

Dit spel is zo goed imo, ik kan niet begrijpen dat er niet meer spelers op steam zitten, ik weet wel dat het vooral console based is (waar vind ik daar aantal spelers online of bestaat dat niet?) maar 40 000 spelers op steam is echt schandalig voor hetgeen dit spel geeft, onbegrijpelijk.

Cijfers voor het aantal console spelers zijn idd niet beschikbaar.

Markt analysten schatten dat 70% van alle spelers op Steam zitten.

Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan