Max (HBO, Discovery, Warner Studios, Cartoon Network, Adult Swim)

Het laatste seizoen van Curb en True Detective staan er zelfs niet op, en ook weer verplicht om het duurste abonnement te nemen voor 4K. 14 dagen gratis trial en gedaan dus.

Het laatste seizoen van Curb en True Detective staan er zelfs niet op, en ook weer verplicht om het duurste abonnement te nemen voor 4K. 14 dagen gratis trial en gedaan dus.
Het is hier al meerdere keren aangehaald, maar de officiële start is pas 1 juli, tot dan zal niet alles aanwezig zijn. Dus nu al klagen over ontbrekende series is best nutteloos. Maar voel je vrij om te klagen mocht het er in juli nog steeds niet op staan.

Het is hier al meerdere keren aangehaald, maar de officiële start is pas 1 juli, tot dan zal niet alles aanwezig zijn. Dus nu al klagen over ontbrekende series is best nutteloos. Maar voel je vrij om te klagen mocht het er in juli nog steeds niet op staan.
Ik denk dat de klacht eerder ging over enkel 4k bij het duurste abo...

Ik snap ergens wel dat mensen daar over klagen maar eerlijk gezegd: je betaald geen hogere abo prijs voor méér schermen, je betaald vooral een hogere prijs net voor die 4k. Uiteindelijk zijn alle streamingservices hetzelfde: in het begin is er een gedoogbeleid m.b.t. accountsharing maar na verloop van tijd leggen ze dat uiteindelijk allemaal wel aan banden (zie Netflix, zie Disney+...) en vragen ze een surplus om verder te kunnen delen. Dus je betaald voor meerdere schermen en dan betaal je eigenlijk nog eens apart om die schermen effectief te kunnen gebruiken kort door de bocht.

I mean: hoeveel mensen hebben dan nog baat bij meer dan 1 scherm? Weinig... de enige legit usecase is dan een huishouden met kinderen en dan nog, de meeste mensen hebben meerdere subscription services parallel lopen en hebben zelfs dan nog aan 1 (max 2) schermen voldoende.

Tiered subscription models zijn gewoon altijd kut en dienen maar voor één ding: nóg meer geld vragen voor dingen die eigenlijk standaard in de basis dienst zouden moeten zitten.

wel kut had het een jaar abonnement van 4 k genomen, maar ik kreeg geen dolby atmos :-(
liggen googlen en blijkt de Phillips en samsung tv problemen hebben met de app en dolby atmos niet ondersteunen.
op google 4K tv werkt het perfect en het beeld is ook veel beter.
bij streams heb je niet eens 4K/dolby vision en geluid is stereo 2.1.
dus wel blij dat het naar belgie is gekomen

Absurd dat originele HBO Max titels er niet tussen staan. Geen Tokyo Vice dan maar. :unsure:

Dus wederom een verwaterde versie van een streaming service voor ons land? Goodie, daar zat ik op te wachten.

Maak me wakker wanneer de Harley Quinn animatiereeks er op staat, want tot dan boeit het me langs geen kant.

Nope aanbod ziet er niet veel breder uit dan voordien.
En niet alle series hebben nederlandse ondertitels, sommige afleveringen hebben nu zelfs GEEN ondertitels meer.

Bvb: peacemaker, eerste 5 afleveringen heb ik gezien voor 1 Juli, 6de aflevering heeft nu zelfs geen ondertitels, zelfs geen engelstalige.

Past in hun beleid van “gecancelde series zetten we er niet op”, wel raar dat de film er dan wel weer opstaat.
Een nieuwe serie zoals Tokyo vice staat er ook niet op, maar er is misschien een exclusiviteit met Streamz. Suicide Squad isekai staat er dan wel op (de eerste 3 afl.) dus echt veel logica zit er ook niet. West World ontbreekt ook.

Tokyo vice staat nog op streamz allesinds.
Zijn banshee, the sopranos en euphoria nu op max want ik zie dat die wel weg zijn van streamz?

Zijn banshee, the sopranos en euphoria nu op max want ik zie dat die wel weg zijn van streamz?
Die staan idd op HBO Max:
Met aflopende licentie-overeenkomsten en aparte deals met Vlaamse en Waalse aanbieders zal het een tijdje chaotisch zijn voordat alles weer in handen is van HBO Max, het meeste zou in 2025 op Max moeten zitten. De enige uitzonderingen zijn series die expliciet cancelled zijn, die heeft WB verkocht/opgeborgen en komen nooit op de dienst (oa Westworld, Raised by Wolves).

Terug
Bovenaan