Max (HBO, Discovery, Warner Studios, Cartoon Network, Adult Swim)

@Baffel De apps zijn niet goed aangegeven in de store, het gaat om "Max" met een blauw icoon:
nPxFgm3.png

"HBO Max" is een oudere app (paars icoon) die daar nog rond zweeft maar idd niet beschikbaar voor België (je bent er alleszins niets mee):
E8dk1gH.png

Om het extra verwarrend te maken: enkel in de Benelux heet het "HBO Max", in het buitenland kortweg "Max" (wat natuurlijk bij zoeken op vanalles kan slaan).

Ik vind geen Tokyo Vice, geen Deadwood, geen Station Eleven, geen Oz, geen Raised By Wolves.

I'm confused.

Seizoen 4 van True Detective staat er ook nog niet op? Het is nochtans wel front page, maar als je er op doorklikt dan kan je enkel seizoen 1-3 bekijken ☹️

Seizoen 4 van True Detective staat er ook nog niet op? Het is nochtans wel front page, maar als je er op doorklikt dan kan je enkel seizoen 1-3 bekijken ☹️
Mss zitten die rechten nog bij streamz tot het exclusiviteits contract afloopt? (Omdat het een zeer recent uitgezonden reeks is)

Gisteren na al die jaren Entourage nog eens op gezet, pure nostalgie. :love:
Wel eentje waarvan ik vermoed dat ze vandaag niet meer zomaar zou passeren :unsure:

Enige waar ik momenteel een beetje kopzorgen over heb zijn hun ondertitels.
Dat zijn nu toch allemaal "rare" lettertypes dat die gebruiken? :)

Tis alleszins afwijkend van wat ik normaal gezien gewend ben.
Ik heb ook een beetje met de grote ervan moeten spelen, want op de standaard instelling zit er precies spaces tussen sommige letters. Bijvoorbeeld als er "IJ" in voorkomt zit er precies een gap tussen dat en de letter ervoor.

Effe gegoogled en beide zijn gecancelled.
Wel raar als een serie uit hun eigen studios gecancelled word, dat ze de bestaande seasons dan ook verwijderen van hun eigen platform.
Het gaat om puur fiscale optimalisatie. De huidige baas van Warner Bros stelt winst en groei voorop, wat kijkers te zien krijgen kan hem worst wezen als het maar veel geld oplevert. Westworld is ook weg.

Voor de geannuleerde series zijn de adminstratieve rompslomp en restkosten van distributie en auteursrechten het hem niet waard, dus gewoon op de hard delete knop drukken.

Heel soms wordt een serie voor een prijsje verkocht aan een ander concern maar zoveel gegadigden zijn er niet dus de kans is groter dat het nergens anders te zien is.

Het gaat om puur fiscale optimalisatie. De huidige baas van Warner Bros stelt winst en groei voorop, wat kijkers te zien krijgen kan hem worst wezen als het maar veel geld oplevert. Westworld is ook weg.

Voor de geannuleerde series zijn de adminstratieve rompslomp en restkosten van distributie en auteursrechten het hem niet waard, dus gewoon op de hard delete knop drukken.

Heel soms wordt een serie voor een prijsje verkocht aan een ander concern maar zoveel gegadigden zijn er niet dus de kans is groter dat het nergens anders te zien is.
Staan nochtans wel op de amerikaanse MAX als ik even mijn vpn gebruik. Maar dan lukt het niet om dat op mijn tv te zetten dus ben er niets mee. :unsure: (en is illegaal wss)

Terug
Bovenaan