Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist echt niet dat dat dezelfde persoon wasTobias zou beter eens werk maken van een Repugnant reünie.
Leuk dat je dit aanhaalt. Die waren wat op de achtergrond verdwenen bij mij en ga ik zeker nog eens checken.Nieuwe Deathspell Omega en Blut Aus Nord staan ook redelijk hoog op mijn lijstje
Wat niet? Pukkelpop heeft altijd een alternatief podium gehad.Wat heeft slipknot te zoeken op pukkelpop?
Jonge zieltjes en breder succes, tiens.Wat heeft slipknot te zoeken op pukkelpop?
Als je de rest van de line up bekijkt staat er vooral hip hop en elektro. Afgaande op de pukkelpopsite headlinen ze, gewoon vreemd contrast voor mijJonge zieltjes en breder succes, tiens.
PKP is toch altijd al heel breed geweest qua genres? Zolang het populair is bij de jonge festivalganger zal het daar staan hoor. Vandaar ook meer elektro en hiphop de laatste jaren.Als je de rest van de line up bekijkt staat er vooral hip hop en elektro. Afgaande op de pukkelpopsite headlinen ze, gewoon vreemd contrast voor mij

Qua namen kan ik niet veel noemenWelke bands ken je zoal dan? Stel de vraag want sommige metalcore bands kan ik nog wel smaken maar ik moet toegeven dat er ook veel bagger is...

Niemand ?Zijn er metal groepen die vergelijkbaar zijn met Ministry of Lard ?
Revolting Cocks, Pailhead, Skinny Puppy, Sister Machine Gun, Die KruppsNiemand ?
Hier is wat ik bedoel: