Metaaldraad

Revolting Cocks, Pailhead, Skinny Puppy, Sister Machine Gun, Die Krupps

Liggen zowat in dezelfde richting denk ik.

Front Line Assembly en Pitchshifter denk ik ook nog aan

Thanks, maar met uitzondering van Die Krupps zie ik die groepen eerder als ebm/industrial.

Thanks, maar met uitzondering van Die Krupps zie ik die groepen eerder als ebm/industrial.
Heb geen idee of er groepen nog dichter bij Ministry of Lard liggen. Ze hebben beiden een vrij unieke sound imo.

Misschien iets als The Young Gods?
16Volt, Static-X, Skatenigs?

10/04/2022 De Verlichte Geest Roeselare

Nervosa
Burning Witches
Warfect
SystemHouse33

05/04/2022 Le Botanique Sint-Joost-ten -Node

I Am Morbid
Belphegor
Hate

Er is na twee jaren terug wa hoop :bow:. wa concerten betreft . (Hout vast houden zeker .)

Zaterdag in Durbuy het eerste festivalletje van het jaar gedaan.
Stake, Primordial, Asphyx en vooral Dark Tranquility waren dik in orde.

Binnen 2 weken richting Eindhoven voor, wat er nog overschiet van, Netherlands Deathfest. Die affiche is op 2 jaar serieus veranderd en niet elke wijziging vind ik zo top. Maar bon, Dismember staat er nog en daar doen we het uiteindelijk voor!

Gaan ze zich tussen elk nummer omkleden zodat ze er telkens uitzien zoals in hun clipjes voor dat nummer?
Zonder te willen spoilen hoe en wanneer: de nummers van hun videoclips zijn gespreid zodat ze inderdaad op bepaalde momenten van outfit kunnen wisselen.

@Agony: mix van oud en nieuw.

Zonder te willen spoilen hoe en wanneer: de nummers van hun videoclips zijn gespreid zodat ze inderdaad op bepaalde momenten van outfit kunnen wisselen.

@Agony: mix van oud en nieuw.
Top. Ga die zeker bekijken op Alcatraz :)

Ps. Ook voor alcatraz heb ik een playlijst gemaakt op spotify (5 nummers per band). Indien interesse mag je me pm'en.

Laatst bewerkt:
Was inderdaad de moeite. Ook bij Blind Channel in het voorprogramma was er al veel sfeer.
Blind Channel zou ik toch heel graag eens live zien.

Enkele simpele vragen:
Eskimo Callboy, staat op Alcatraz op affiche als Electric Callboy?

In 2020 BMTH ontdekt, album Post-Human: Survival Horror. Iedere song op dat album vind ik de max. Andere albums een kans gegeven en ik kan het maar niet smaken. Gisteren lees ik dan dat zij nooit 2x hetzelfde album zullen maken omdat die steevast veranderen van genre. Klopt dat?

Blind Channel zou ik toch heel graag eens live zien.

Enkele simpele vragen:
Eskimo Callboy, staat op Alcatraz op affiche als Electric Callboy?

In 2020 BMTH ontdekt, album Post-Human: Survival Horror. Iedere song op dat album vind ik de max. Andere albums een kans gegeven en ik kan het maar niet smaken. Gisteren lees ik dan dat zij nooit 2x hetzelfde album zullen maken omdat die steevast veranderen van genre. Klopt dat?
Omdat "Eskimo" racistisch zou zijn (band had problemen met boekingen in Canada waar dat gevoelig ligt), hebben ze hun naam gewijzigd.

Terug
Bovenaan