Metaaldraad

Niks tegen folk invloeden zoals Primordial en Sigrblot maar van die vrolijke humpa humpa bierhoorn toestanden ben ik nooit echt fan van geweest.
Primordial vind ik uitstekend, al doen de recente albums mij niet zo veel. Maar dat zijn inderdaad meer ingetogen en donkere folk/pagan invloeden.
Moonsorrow zit soms zo ergens tussenin en kan ik meestal wel appreciëren.

haha zo van die humpa folk is hier ook al echt wel een eeuwigheid geleden dat ik daar nog naar geluisterd heb lol.
Ik heb in 2005 wel nog Korpiklaani in de Frontline gezien :cool: :unsure:

Dit blijft stiekem ook wel een zeer grappig clipje van uit die tijd (al vind ik de muziek tegenwoordig wel verschrikkelijk):

Ik heb in 2005 wel nog Korpiklaani in de Frontline gezien :cool: :unsure:
Daar was ik ook denk ik. Ze konden toen niet eens allemaal op het podium en de zaal zat stampvol.
Toen vond ik dat allemaal nog wel geestig maar ik ben dat eigenlijk heel snel beu geworden. Misschien dat het me live nog wel kan boeien voor een half uurke maar op cd komt dat hier toch echt nooit meer op.

De zanger van m8l8th, is vanuit rusland niet? En als ik mij niet vergis heeft die ook nog een rol gespeeld in temnozor. In een ver verleden heb ik die nog gezien ergens in de Vlaanders, in een schuur 😆

Zelfs mijn moeder vond dat indertijd toen ik nog thuis woonde zo slecht niet. Maar die vond dat ook dat Förlåt van Woods of Infinity iets weg had van kerstmuziek. :unsure:

Mijn moeder vond én vindt het nog altijd maar dzjingeldzjangelmuziek. Maar ja, zij is vanaf haar tienerjaren hevig fan van Willy Sommers, luistert graag naar Get Ready! en René Froger. Deze appel is wel ver van de boom gevlucht. :unsure:

Hier nog Idu na wy! van Dub Buk. Swings like a tit.

Mijn moeder vond én vindt het nog altijd maar dzjingeldzjangelmuziek. Maar ja, zij is vanaf haar tienerjaren hevig fan van Willy Sommers, luistert graag naar Get Ready! en René Froger. Deze appel is wel ver van de boom gevlucht. :unsure:

Hier nog Idu na wy! van Dub Buk. Swings like a tit.

Blij dat ik daar niet mee ben opgegroeid, ik heb links en rechts nog wel echt deftige muziek meegekregen. Wel niks dat even dansbaar is als Dub Buk.

Buk is trouwens Russisch voor beuk. :unsure:

Prachtige regio die hier besproken wordt. Hate Forest is een van mijn eerste ontdekkingen, dat was instant een mindfuck.

Om een beetje in de sfeer van die regionen te blijven:

Daar was ik ook denk ik. Ze konden toen niet eens allemaal op het podium en de zaal zat stampvol.
Toen vond ik dat allemaal nog wel geestig maar ik ben dat eigenlijk heel snel beu geworden. Misschien dat het me live nog wel kan boeien voor een half uurke maar op cd komt dat hier toch echt nooit meer op.
Live was dat wel geestig. Een bende stoere metalheads door een zaal zien huppelen. Maar je wordt heel snel beu. Zoals je zegt: leuk voor een half uurtje live maar niet meer dan dat.

Hoe goed is die nieuwe Hypocrisy wel niet? Sta er stom van dat het PC nuclear blast hem nog niet heeft buitengesmeten na het controversiele Chemical whore.

Terug
Bovenaan