Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, Obi heeft Cerulean zijn account gehackt.Als ik fout zat, kan ik het ook toegeven.
Bijgevolg roep ik bij deze Eskimo Callboy uit als beste band van het moment.
Hypa Hypa, Pump It en We Got the Moves behoren tot de beste nummers ooit gemaakt.Zoals Oswald Spengler het ooit zo mooi omschreef:Ik sta waarschijnlijk alleen nu in mijn strijd tegen die gigolos van de noordpool maar ik geef ni af
Wij zijn in dezen tijd geboren en moeten dapper den weg, die voor ons bestemd is, ten einde gaan. Er is geen andere. Op de verloren post blijven zonder hoop, zonder redding, is plicht. Volhouden als die Romeinsche soldaat, wiens gebeente men voor een poort in Pompeij gevonden heeft, die stierf, omdat men bij de uitbarsting van de Vesuvius vergeten had, hem af te lossen. Dat is grootheid, dat is ras hebben. Dit eervolle einde is het eenige wat men den mensch niet ontnemen kan.
I wanna feel it day and night
You are the power of my life
I wanna pump it better
Je kunt nu eigenlijk beter gewoon overlopen.Ik sta waarschijnlijk alleen nu in mijn strijd tegen die gigolos van de noordpool maar ik geef ni af
Nog twee dagenVoor de geinterreseerden: op 24 december houdt Willy de tweede staalhard 100. Iedereen kan op 3 tot 20 nummers stemmen al werkt het zelf invoeren van titels momenteel nog niet

Zou gemakkelijk zijn om mijn sanitaire pit stop te doen zonder iets te missenHopelijk heeft Hypa Hypa het gehaald.![]()
Die gaan optreden op Alcatraz volgend jaar. BG-metalmeeting houden daar en losgehen op hypa hypa?Nog twee dagen
Hopelijk heeft Hypa Hypa het gehaald.![]()
Dat wist ik nog niet. You made my day.Die gaan optreden op Alcatraz volgend jaar. BG-metalmeeting houden daar en losgehen op hypa hypa?
Interessante reactie op Youtube:Jezus, wat een meesterwerk weer van Arkhtinn. Verpletterende spacey ambient black metal:
![]()
Interessant, ik vroeg me al meteen af welke boodschap het zou zijn als ik het hoorde.Interessante reactie op Youtube:
The Morse code at the start of each song says: First - "Captain's log. Entry 258. We found it. The void. The crew are going into madness. Request help." Second - "Captain's log. Entry 262. Fear no more. Fear no more. For it is infinite. It is I. I am it."
Voidsphere is ook wel sterk in dat kosmische BM-departement.