Hellsdinner
Crew Member
Ik was 10 in 2005, obsessed met alles dat skate culture of aanverwant was.
Thuis TMF, MTV (Jackass in het geniep proberen zien), JimTV kijken, skate video's (denk dat ik Bam Margera zijn gedeelte in Elementality Volume 1 kapot heb gekeken Turbonegro - Sailor Man ftw!). Toch ook heel wat andere muziek "ontdekt" door TMF en JimTV te volgen, maar dat waren dan vooral singles. Verder ook maandelijks (geloof toch dat dat maandelijks was, ben niet zeker) uitkijken naar de Large die aankwam, om dan te bedelen bij de ouders om een hippe Slipknot portemonnee met ne ketting, wat wacke bandshirts of erger de "funny" shirts (de gruwel).
Ik heb echt moeten graven door lijsten van wat er allemaal uit is gekomen in 2005 om te herinneren welke albums enerzijds en singles anderzijds ik echt beluisterde toen en kom uit op volgend lijstje:
Albums:
Thuis TMF, MTV (Jackass in het geniep proberen zien), JimTV kijken, skate video's (denk dat ik Bam Margera zijn gedeelte in Elementality Volume 1 kapot heb gekeken Turbonegro - Sailor Man ftw!). Toch ook heel wat andere muziek "ontdekt" door TMF en JimTV te volgen, maar dat waren dan vooral singles. Verder ook maandelijks (geloof toch dat dat maandelijks was, ben niet zeker) uitkijken naar de Large die aankwam, om dan te bedelen bij de ouders om een hippe Slipknot portemonnee met ne ketting, wat wacke bandshirts of erger de "funny" shirts (de gruwel).
Ik heb echt moeten graven door lijsten van wat er allemaal uit is gekomen in 2005 om te herinneren welke albums enerzijds en singles anderzijds ik echt beluisterde toen en kom uit op volgend lijstje:
Albums:
- Dropkick Murhpys - The Warrior's Code
- Disturbed - Ten Thousand Fists
- Bloodhound Gang - Hefty Fine
- Greenday - Bullet in a Bible
- System of A Down - Hypnotize
- Korn - See You on the Other Side
- DragonForce - Inhuman Rampage
- John Williams - Revenge of the Sith Soundtrack
- Gorillaz - Demon Days
- System of A Down - Mezmerize
- Blue Orchid - White Stripes ( Get Behind Me Satan)
- Gold Digger - Kanye West (Late Registration)
- Here It Goes Again - Ok Go (Ok Go)
- Walk This Way - Aerosmith (Rockin the Joint)
- Galvanize - Chemical Brothers (Push The Button)
- Technologic - Daft Punk (Human After All)
- (luisterde ik enkel in het geheim, anders weg 10 jarige street cred)
- Pon de Replay - Rihanna ( Music of the Sun)
- I Write Sins Not Tragedies - Panic at The Disco ( A Fever You Can't Sweat Out)
- All About Us - tATu ( Dangerous and Moving)