Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat - had ook leuk geweest als deze informatie ook op voorhand hier werd gedeeldIemand nog mee op de kar gesprongen van de tomorrowland NFT?
Bij deze ook mijn eerste ervaring met NFT, holders krijgen pre-access voor ticket sales![]()
Iemand nog mee op de kar gesprongen van de tomorrowland NFT?
Bij deze ook mijn eerste ervaring met NFT, holders krijgen pre-access voor ticket sales![]()
Proficiat - had ook leuk geweest als deze informatie ook op voorhand hier werd gedeeld
Wat is de prijs die je ervoor hebt betaald? 3 SOL?
Ben zelf wel geen fan van SOL - maar goed
Kan je ze verpatsen ook?

Polygon en eth adressen zijn toch dezelfde adressen in private wallets dus volgens mij zou het toch ok moeten zijn, niet? Verander het netwerk in die wallet naar polygon. Ik veronderstel dat je NFT daar gewoon zichtbaar is?Volgens mij heb ik een NFT naar een ethereum adres gestuurd in plaats van polygon adress ;(
Hoe kan ik deze nu eruithalen ?
kweenie maar in de transacties zie ik dat de etf getransfereerd is naar het adres van die ethereum , ik switch naar polygon en toch zie ik de ETF niet in metamask ... dus als ik hem niet zie kan ik ook geen transfer doen . Tis die ETF van bpost (crypto stamp) Er is ook een seedphrase bij die stamp !Polygon en eth adressen zijn toch dezelfde adressen in private wallets dus volgens mij zou het toch ok moeten zijn, niet? Verander het netwerk in die wallet naar polygon. Ik veronderstel dat je NFT daar gewoon zichtbaar is?
Kijk eens via etherscan en polygonscan of hij effectief op dat adres staat.kweenie maar in de transacties zie ik dat de etf getransfereerd is naar het adres van die ethereum , ik switch naar polygon en toch zie ik de ETF niet in metamask ... dus als ik hem niet zie kan ik ook geen transfer doen . Tis die ETF van bpost (crypto stamp) Er is ook een seedphrase bij die stamp !
op polyscan zie ik dat maar niet op etherscanKijk eens via etherscan en polygonscan of hij effectief op dat adres staat.