Note series samsung verdwijnt

GETHEZ

Well-known member

Zie artikel, blijkbaar wil samsung toch liever de plooibare gsm's in zijn aanbod hebben over de note series

Dan wordt het wss terug google pixel hier

Wat vinden jullie hiervan, gaan jullie voor een fold willen gaan?

Ik weet niet in hoeverre dit klopt dit bericht, maar zal wel gezien samsung hier zelf weinig over lost over mogelijke nieuwe note gsm's

Ikzelf heb nooit iets gehad met de Note series, een Galaxy S toestel doet alles wat het moet voor mij als het dan toch “duur” zou moeten.

Zou liever een S21 FE zien dan nog een Note tbh.

Als ze de fold consistent robuust kunnen krijgen, ben ik voor. Maar dan blijft het grootste struikelblok: de prijs.
Ik weiger meer dan €500 uit te geven aan een smartphone, laat staan 1000+. En ik ben echt een heavy smartphone user.

dat is nu niet echt een s-pen gelijk in de note reeks eh...

a hard pass, je moet al een hoesje kopen waar het in past om onderweg mee te nemen, en je kan hem dus niet in de telefoon kwijt, ook enkel op de ultra, waar ik ook niet echt voor wil gaan

dat is nu niet echt een s-pen gelijk in de note reeks eh...

a hard pass, je moet al een hoesje kopen waar het in past om onderweg mee te nemen, en je kan hem dus niet in de telefoon kwijt, ook enkel op de ultra, waar ik ook niet echt voor wil gaan
Op wat vlak dan?
Dat het niet zo praktisch is om op te bergen als bij de Note klopt wel maar verder zie ik toch geen verschil?

Eerlijk gezegd vind ik die pen maar niets. Ik gebruik het zo goed als nooit op mijn Tab S6.

Ik gebruik het ook niet dusdanig veel, maar als ik het gebruik werkt het wel hoe het moet, vooral dan ipv met uw vingertoppen iets te moeten selecteren, gewoon het pennetje en de functionaliteiten die er erachter zitten, die gestures en alles doe ik toch niet, maar voor mij is dit wel een dealbreaker

Ik moet eens zien of er gelijkaardige toestellen op de markt zijn, en anders zal het pixel 6 worden, die er wel sterk uitziet volgens de eerste gegevens die beschikbaar zijn

Ik gebruik het ook niet dusdanig veel, maar als ik het gebruik werkt het wel hoe het moet, vooral dan ipv met uw vingertoppen iets te moeten selecteren, gewoon het pennetje en de functionaliteiten die er erachter zitten, die gestures en alles doe ik toch niet, maar voor mij is dit wel een dealbreaker

Ik moet eens zien of er gelijkaardige toestellen op de markt zijn, en anders zal het pixel 6 worden, die er wel sterk uitziet volgens de eerste gegevens die beschikbaar zijn
Wel jammer dat deze nog steeds niets officieel uitkomen in België.

Terug
Bovenaan