Opruiming: GPU's - SSD's - PSU's ...

Einddatum + uur van de verkoop
09/07/2024 23:00

chrysler

Member
Gent
iTrader: 94% (59/63)
Algemene informatie/specificaties
opruiming
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Gent
Opruiming van materiaal

Hierbij een lijst:

• ASUS DUAL RX580 O8G
  • ASUS Rog Strix GTX 1080 O8G
  • Gigabyte GeForce RTX 3070 8GB Gaming OC
  • Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 5600MHz White (NIEUW, 1x gebruikt in een demo pc)
  • Adata SU650 120GB Sata SSD
  • Samsung 850 Pro 256GB Sata SSD
  • Teamgroup L5 Lite 480GB 2 stuks (Deze zijn nieuw gekocht en liggen al een jaar in de kast, beide SSD's worden door 1 of andere reden niet teruggevonden/gelezen)
  • Corsair Carbide 120R case met gebruikssporen
  • Arctic Freezer 34 White koeler (Enkel AM4 bracket)
  • Gigabyte P450B voeding (DEFECT)
  • Xilence XP1050MR9 80+ Gold 1050W voeding (DEFECT)

Voorlopig geen prijzen erop geplakt.
Doe een bod
Meerdere componenten of heel het pakket heeft de voorkeur

Ophalen te Gent of verzending mogelijk

Dit blijft staan tot dinsdag 09/07 23u, nadien niet meer geldig

Hoe intensief zijn deze kaarten gebruikt, enig idee van? Desnoods ietwat testperiode garantie desnoods?
Het is gewoon dat ik bij de laatste batch dat ik van u kocht ( een dik jaar geleden ) 2 kaartjes defect had,
eentje kon je nog ruilen onder garantie, de andere viel uit nét na garantie, en wat later de viel de geruilde ook weer uit nét na de garantie.
Je bent zeker correct, maar bij deze prijs houd ik wat marge in het achterhoofd omdat ik niet weet wat er met de kaarten gebeurt is, vandaar.
Ik laat het nog ff bezinken ;)

Hoe intensief zijn deze kaarten gebruikt, enig idee van? Desnoods ietwat testperiode garantie desnoods?
Het is gewoon dat ik bij de laatste batch dat ik van u kocht ( een dik jaar geleden ) 2 kaartjes defect had,
eentje kon je nog ruilen onder garantie, de andere viel uit nét na garantie, en wat later de viel de geruilde ook weer uit nét na de garantie.
Je bent zeker correct, maar bij deze prijs houd ik wat marge in het achterhoofd omdat ik niet weet wat er met de kaarten gebeurt is, vandaar.
Ik laat het nog ff bezinken ;)
De gtx 1080 komt uit een pc van 3,5 jaar oud
RX580 geen idee, ligt al een ruime tijd in de kast
Rtx 3070 komt uit een server pc die constant heeft gedraaid ( node pc)

Ik wil gerust een testperiode geven van een 2-tal weken.

Indien er iets mis is met een kaart dan meld ik dit ook en ben er altijd transparant over. Ik probeer ook zoveel mogelijk iets te regelen mocht er iets mis gaan met een kaart ed, zeker indien nog in garantie. Met 2dehandse spullen is het soms moeilijk te bepalen hoe intensief iets gebruikt is en wanneer deze een defect zou kunnen vertonen.

Laat het even bezinken 😉

Terug
Bovenaan