OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Zit aan een kabel. Toch iets dat ze van Disney geleerd hebben, daar staat ook zo een ballon.

Zong Céline live? Twijfel hier.
zo’n prestatie in haar conditie zou wel heel straf zijn. En zelfs al zou ze het kunnen dan zouden ze dat risico niet nemen. Dan zouden die andere artiesten toch ook live gezongen hebben?

giphy.gif

Ik heb een stuk gemist, ben in slaap gevallen. Wie was nu die zorro? Ik zag er uiteindelijk 2 die ballon in de hens steken.

zo’n prestatie in haar conditie zou wel heel straf zijn. En zelfs al zou ze het kunnen dan zouden ze dat risico niet nemen. Dan zouden die andere artiesten toch ook live gezongen hebben?

CD staat wel gekend als iemand die heel weinig playbackt en er zelfs op staat om live te zingen. Maar inderdaad, hier twijfel ik ook.

CD staat wel gekend als iemand die heel weinig playbackt en er zelfs op staat om live te zingen. Maar inderdaad, hier twijfel ik ook.

Idd, CD is toch wel een heel ander kaliber dan de gemiddelde egotrippende zanger(es).

Ohja, Snoop Dogg ligt wrs al stoned in z'n hotelkamer. Heeft iemand hem nog opgemerkt?

Snoop Dogg kwam toch gewoon wat reclame maken voor de volgende spelen in Los Angeles.

Hoe graag ik zelf ook luister naar Snoop Dogg en co.
Vind het toch ongelooflijk dat zo een organisatie zo iemand naar voor draagt.
Teksten vol met geweld, drugs, seksisme,...
En natuurlijk is hij ook veroordeeld voor drugsbezit, wapendracht, assault, geweld op politie, etc...

En dat soort mensen willen de spelen zich dan aan koppelen.

Terug
Bovenaan