MiniJeffrey
Well-known member
Als de vrouwen in bikini moeten, dan moeten de mannen in speedo!Eursport en beachvolleybal dames![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de vrouwen in bikini moeten, dan moeten de mannen in speedo!Eursport en beachvolleybal dames![]()
Nee...ik zeg dat dit niet altijd het geval isdat je dus niet de hele sport over een kam moet scheren. Groot verschil.
Ik heb trouwens ook nergens gesproken over hoeveel paarden er "mishandeld" worden. Ik heb dit woord trouwens geen enkele keer gebruikt. Enkel gezegd dat het gebeurt dat er ruiters zijn die hun paard niet als een teamlid zien. Ik heb ook geen idee of er zulke ruiters meedoen aan de Spelen.
Ik vind het gewoon straf dat iemand die geen kennis van zaken heeft, iets ziet en direct denkt 'mishandeling'.
Ik vind dit exact hetzelfde als pakweg dolfijnen africhten voor wat kunstjes te doen voor het publiek.
.Laughing emoji's als reactie op iemand die een onderbouwde mening komt posten is anders ook classic BG.Zegt dat ik geen kennis heb van paardensport (wat waar is, ik ken en wil er niks van kennen), maar geeft mij dan wel gelijk dat veel paarden mishandeld worden.![]()
BG classic
Een paard (een volledig gedomesticeerd dier) vergelijken met een wild dier... Sure. Waarom niet.
Misschien kunnen best ook honden geen werk en sport meer laten uitvoeren zoals drugshonden, agility, herdershonden etc... Die dieren worden namelijk ook hier voor afgericht.
Het was de moeite pff! Zenuwslopende sportSchermen heel spannend einde momenteel

Eens schermen kijken nu, dat is het leuke aan de spelen, sporten kijken die je anders niet kijkt

Al zeker een OlympischSchermen heel spannend einde momenteel
Edit : gewonnen in golden score! Laatste 8 en vanaf 16.25 volgende match

Dit dusSowieso wel heel belangrijk dat de atleten van de 'kleinere' sporten eens in de aandacht komen.

Tis met loting heConclusie: achteruit gaan wordt beloond door de jury
Dus er wordt geloot wie doorgaat met gelijke punten?Tis met loting he
Er is 1 minuut golden score. Indien geen punt gaat de gene die de loting wint doorDus er wordt geloot wie doorgaat met gelijke punten?
A dacht dat het jury beslissing wasEr is 1 minuut golden score. Indien geen punt gaat de gene die de loting wint door