OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Het is tegenwoordig een stuk marginaler om te gaan werken voor 2500 pm dan om 50.000 per maand te verdienen door je bekendheid te vermarkten en foto's van je kontje te publiceren voor jouw "fans".

Ik geef die atleten groot gelijk. Het is ook allang geen schande meer of zo. Integendeel, men kijkt er bewonderend naar.
Ze verdienen soms een veelvoud met een paar keer hun mooi lichaam te tonen dan met de sport zelf.
Het moet niet vulgair worden maar voor het overige: Waarom niet he? Er moet toch ook brood op de spelen plank komen?

Anyways back on topic. Dit was even ter zijde.

Laatst bewerkt:
@Tanuki_ doet gewichtheffen, ik weet niet wat zij gebruikt, ik volg het en doe een gerelateerde sport, en volgens mij zijn de Engelse termen gewoon meer ingeburgerd in Vlaanderen hoor.

https://vgpf.be/gewichtheffen/ De VGPF gebruikt ze ook gewoon op hun site.

Zoals ik al zei, voor mij doen Nederlandse termen zoals kniebuigen eerder vreemd/verouderd aan. Lijkt me weer zo'n mening waarna de feiten maar moeten volgen.

Mijn coaches (beide 80+) en wat van de oudere clubleden houden zich vast aan de Nederlandse benamingen, maar de Engelse termen zijn veel couranter tegenwoordig. Ook de VGPF communiceert gewoon met snatch en clean zoals je al zei dus ik zie geen enkele reden tot kritiek. Ik hou niemand tegen om het te hebben over schouderen, epauleren of voorslaan maar zelf hou ik het toch ook gewoon bij snatch en clean and jerk.

Het is tegenwoordig een stuk marginaler om te gaan werken voor 2500 pm dan om 50.000 per maand te verdienen door je bekendheid te vermarkten en foto's van je kontje te publiceren voor jouw "fans".

Ik geef die atleten groot gelijk. Het is ook allang geen schande meer of zo. Integendeel, men kijkt er bewonderend naar.
niet in mijn leefwereld

en ik vraag me ook af of die echt allemaal zoveel geld verdienen op OnlyFans: Of zijn er echt zoveel mannen die pakweg per maand 1000 euro per maand uitgeven om op onlyfans naar een blote kont te kijken. Terwijl itnernet vol gratis blote konten staat ?

MAar goed, ik snap ook niet wie op instagram influencers volgt, om allemaal gemaakte oninteressante foto's te kunnen bekijken

Ik vermoed dat ze in de -59 kg al op voorhand kansloos zou zijn en dat ook wel de beslissing heeft bepaald. Kuo Hsing-chun van Taiwan zit bijvoorbeeld in die klasse, en dat is een fenomeen.
Om hierop terug te komen, ik dacht dat Sterckx haar beste snatch in de -59 kg 101 kg was. Die categorie is op dit moment aan het snatchen. Er hebben net 3 vrouwen 101 kg gedaan als eerste beurt. Een 4de 100 kg, die verwacht dus ook meer. En twee vrouwen beginnen pas op 103 en 105 kg.

In de -49 zou Sterckx met 90kg als 2de uit de snatch gekomen zijn (wat ze op training zou gedaan hebben). Ik kan niet zeggen of het goed of slecht uitgevoerd werd, maar zakken in gewicht was denk ik wel de enige kans op een medaille.

Sterckx haar interview bij Elodie vond ik wel sterk. Je hoort hoe diep ze is moeten gaan om haar gewicht te halen. Ik kan begrijpen dat ze achteraf de teleurstelling zo verwerkt.

Ik zit hier nu bij t gewichtheffen en als die zaal bij Nina ook maar half zo luid en aanwezig was als nu dan begrijp kan ik er helemaal inkomen dat dat u efkes uit uw lood slaat.

Verder echt zo nice om hier te zijn. Al eens een qualifier cup meegemaakt maar dit is toch echt nog iets helemaal anders

Terug
Bovenaan