OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Dit moet toch met vertraging uitgezonden worden? Anders krijg je toch niet uitlegd dat we nog geen van die dansers op hun gezicht hebben zien gaan? :unsure:
Die boten lijken spie-gel-glad.

Er is nu wel veel dans, omdat die atleten van de boten moeten en naar onder eifeltoren moeten worden geleid, geloof ik.

Het is nu wel wat beter met dat het nacht is en de belichting enzo, maar al bij al blijft het toch maar pover. Hopelijk nog een spetterende afsluiter om iets goed te maken.

De regeneffecten op de cameralens krijgen we er ook continu gratis bij.

Het laatste half uur is toch ok kwa muziek? Toch al een pak klassiekers van de laatste 20-25 jaar gepasseerd: Modjo, Justice, Thomas Bangalter... misschien u genre niet maar wel klassiekers van Franse artiesten dus logische keuzes imo.

Wel ja, daar was ik eigenlijk ook op aan ‘t wachten… maar opnieuw wordt het uiteindelijk volledig verkwanseld door ineens die smurf op te voeren. Wtf was da ineens ?!

Wel ja, daar was ik eigenlijk ook op aan ‘t wachten… maar opnieuw wordt het uiteindelijk volledig verkwanseld door ineens die smurf op te voeren. Wtf was da ineens ?!
De Griekse god Dionysos?

Zou nog cool zijn als Daft Punk optreed rond de Eifeltoren ofzo.

Amai, die filmpjes van die oude OS aan 30 fragmenten op 5 seconden om dan zo brut terug naar de live te gaan deed inderdaad pijn aan de ogen.

Er was nogthans geen waarschuwing voor flitsende beelden , ik kan echt geloven dat er sommige een aanval kunnen hebben.

Dat paard ist beste van heel de show
Dat straalt rust uit

Amai, die filmpjes van die oude OS aan 30 fragmenten op 5 seconden om dan zo brut terug naar de live te gaan deed inderdaad pijn aan de ogen.

En de vlaggendragers mochten ook maar sommige in beeld komen, dan gingen we weer abrupt en zonder overgangen naar de archiefbeelden, dan weer het paard. Echt zeer amateuristisch geregisseerd.

Terug
Bovenaan