Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bezig zijn over het harde werk van de atleten, vrijwilligers etc. Sta gewoon in de regen he manHou eens zelf uw paraplu vast man
Minuutje of 10 met een paraplu op 90 graden op schouderhoogte. Topsport. Ik zou het niet kunnen.
.Vooral ook als ge uitgepraat zijt en daar dan met uw benen gespreid gaat staan in plaats van die paraplu over te nemen, lol.Vergeet nen dikken bak onder u gat... dé manier om te laten zien da ge belangrijk zijt is iemand anders een half uur in de regen te laten staan terwijl ze uwe paraplu vasthouden.
De vlam moet nog aangestoken worden, hé. Dat is het hoogtepunt.Wat is eigenlijk met de vlamdrager gebeurd? Zoveelste voorbeeld van inconsistentie in die show? Je ziet die heel Parijs doorlopen maar het laatste uur was die gewoon niet meer te zien.
De vlam moet nog aangestoken worden, hé. Dat is het hoogtepunt.
Ja, je weet het nooit! Maar daar was hij dus weerJa hallo, dat weet ik ook wel. Ik bedoelde gewoon dat die in heel de show ineens verdween terwijl hij een hele tijd de rode draad was.
Ik was even bang dat Nadal de laatste was.
Ferme lichtshow wel