Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
ho maar, tis maandag, zit te snotteren gelijk zot (eigen fout), vanavond nog naar kliniek voor controle en gaan afzien bij de kinesiste.
Niet nodig om dan nog eens zo hard te trappen :D
Och, ik zal u iets geven om u beter te doen voelen, ge hebt al een nieuwe manager dus deze topkerel komt voor een keertje niet in aanmerking!

1720440558514.png

Iemand die weet of je in Vlaanderen verplicht bent om Telenet te hebben om PL te kunnen bekijken (via Play Sports dus?). Ik heb nu Telenet en PS, maar twijfel om over te stappen naar Proximus maar wil graag PL blijven kijken.

Iemand die weet of je in Vlaanderen verplicht bent om Telenet te hebben om PL te kunnen bekijken (via Play Sports dus?). Ik heb nu Telenet en PS, maar twijfel om over te stappen naar Proximus maar wil graag PL blijven kijken.
Kwestie van een toegestaan antwoord te geven: ja

Helaas want het pl aanbod van telenet trekt op niets, voor mij persoonlijk dan toch. Heb play sports dan ook al enkele jaren buitengebonjoured.

Nog spijt dat ik die toen niet gekocht heb.

In verder nieuws heeft Brady nu echt wel de fans tegen zich doen keren, niet enkel via blablabla op social media maar ook in acties.
Madam besliste eerder eenzijdig om de concessie houders te verhuizen naar de bovenste regionen van het stadion en vooral ook om het kindertarief af te schaffen.

Er werd opgeroepen om de betway cup, zeg maar de brugse metten van West Ham te boycotten. En tot nu toe zijn er idd nog maar heel weinig tickets verkocht voor de oefenmatch.

Vandaag dan opeens de aankondiging dat ze een fan advisory board willen oprichten met supporters vanover gans de wereld.

Werd tijd dat Engelse supporters eens wat meer deden dan enkel maar klagen over de gang van zaken.

Laatst bewerkt:

Spelers van Argentinie blijkbaar een of ander racistisch filmpje gemaakt waarin ze lachen met de Franse spelers en hun roots.

Spelers van Argentinie blijkbaar een of ander racistisch filmpje gemaakt waarin ze lachen met de Franse spelers en hun roots.

Yup, zijn ze mee begonnen in Qatar.

Geen idee waarom ze dat nu nog altijd zingen.

Hoe oliedom moet je eigenlijk zijn om dat te gaan doen als je meerdere Franse ploegmaats in je clubteam hebt zitten :laugh:

Hoe oliedom moet je eigenlijk zijn om dat te gaan doen als je meerdere Franse ploegmaats in je clubteam hebt zitten :laugh:
Voetballers den dag van vandaag en intelligentie, het gaat niet samen.
Moesten aliens op zoek gaan naar intelligent leven en ze zien enkel voetballers bij hun passage aan onze planeet, ze vliegen snel door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan