Holocene
Well-known member
Echt waar, één normaal seizoen, is dat teveel gevraagd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar ook interesse in Ramaj?Nu is CFC aant onderhandelen met Villareal voor hun Deense 22- jarige Deense doelman Jorgenssen. Zou als 2de doelman gehaald worden naast Sanchez... wtf zijn die Amerikanen daar allemaal aant uitsteken. Petrovic, toch geen slecht seizoen gekeept vorig jaar, sowieso betere doelman dan Sanchez, zit niet in de selectie voor de USA-tour... net als Chalobah, toch ook een deftige verdediger (zeker tov bvb een Badiashile) en eigen kweek...
daar gaan onze kansen op Toney![]()
Thiago suffers meniscus injury
Brentford striker Igor Thiago to undergo further scans next week after suffering a meniscus injurywww.brentfordfc.com
Spijtig voor die kerel. Leek op weg om mijn ongelijk nog verder te bewijzen.![]()
Thiago suffers meniscus injury
Brentford striker Igor Thiago to undergo further scans next week after suffering a meniscus injurywww.brentfordfc.com
Toney maar 1j contract, no way dat Brentford die gratis laat gaan. Bijtekenen zie ik ook niet snel gebeuren.daar gaan onze kansen op Toney

ging idd niet gratis zijn, brentford wou al 40 of 50M pond maar als die nog eens een spits kwijt zijn gaan ze nog meer willen en vallen wij bijgevolg af.Toney maar 1j contract, no way dat Brentford die gratis laat gaan. Bijtekenen zie ik ook niet snel gebeuren.
Mbeumo en Wissa kunnen vanvoor spelen. Of ze gaan Maupay nog eens lenen.![]()
Jhon Duran zal het wel worden bij WHU, niet?ging idd niet gratis zijn, brentford wou al 40 of 50M pond maar als die nog eens een spits kwijt zijn gaan ze nog meer willen en vallen wij bijgevolg af.
Grote kans ja, bod van 30M pond en een jeugdspelerJhon Duran zal het wel worden bij WHU, niet?
Toney zie ik nog naar Arsenal trekken.
Jhon Duran zal het wel worden bij WHU, niet?
Toney zie ik nog naar Arsenal trekken.
Ik vrees dat de move van Poch naar Maresca nefast is voor hem.
Hoop zo hard dat deze een seizoen fit kan blijven.
met als exponent Badiashile, wat die kerel daar nog mag blijven doen is voor mij onbegrijpelijk. en dan willen ze van Chalobah af hé...Vooral de match tegen Celtic met die opstelling.. Dat is wel verontrustend als fan. Verdedigend naar't schijnt ongelofelijk zwak.