Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu is CFC aant onderhandelen met Villareal voor hun Deense 22- jarige Deense doelman Jorgenssen. Zou als 2de doelman gehaald worden naast Sanchez... wtf zijn die Amerikanen daar allemaal aant uitsteken. Petrovic, toch geen slecht seizoen gekeept vorig jaar, sowieso betere doelman dan Sanchez, zit niet in de selectie voor de USA-tour... net als Chalobah, toch ook een deftige verdediger (zeker tov bvb een Badiashile) en eigen kweek...

Edit : sanchez zou geblesseerd zijn.en.daarom niet mee naar de usa lees ik net.

Laatst bewerkt:
Nu is CFC aant onderhandelen met Villareal voor hun Deense 22- jarige Deense doelman Jorgenssen. Zou als 2de doelman gehaald worden naast Sanchez... wtf zijn die Amerikanen daar allemaal aant uitsteken. Petrovic, toch geen slecht seizoen gekeept vorig jaar, sowieso betere doelman dan Sanchez, zit niet in de selectie voor de USA-tour... net als Chalobah, toch ook een deftige verdediger (zeker tov bvb een Badiashile) en eigen kweek...
Blijkbaar ook interesse in Ramaj?

Toney maar 1j contract, no way dat Brentford die gratis laat gaan. Bijtekenen zie ik ook niet snel gebeuren.
Mbeumo en Wissa kunnen vanvoor spelen. Of ze gaan Maupay nog eens lenen. :unsure:
ging idd niet gratis zijn, brentford wou al 40 of 50M pond maar als die nog eens een spits kwijt zijn gaan ze nog meer willen en vallen wij bijgevolg af.

ging idd niet gratis zijn, brentford wou al 40 of 50M pond maar als die nog eens een spits kwijt zijn gaan ze nog meer willen en vallen wij bijgevolg af.
Jhon Duran zal het wel worden bij WHU, niet?
Toney zie ik nog naar Arsenal trekken.

Jhon Duran zal het wel worden bij WHU, niet?
Toney zie ik nog naar Arsenal trekken.
Grote kans ja, bod van 30M pond en een jeugdspeler
En ja als je als speler naar Arsenal kan ipv West Ham, moeten we eerlijk zijn dat de keuze snel gemaakt zal zijn.

De agent wou dus wat meer procenten en daarom gaat het niet door? Djeezes, als speler stamp je die dan toch ook buiten?

Alst om de agent zijn procenten en mss.ook wat procenten voor de speler gaat en die speler er dus ook precies in meegaat heb ik het liever zo.

En gezien man utd met geld gooit ook liever niet in een biedingsoorlog stappen

Ok tzijn maar oefenmatchen maar gelijk tegen Wrexham en 1-4 op ons doos van Celtic is toch op zijn zachtst gezegd verontrustend te noemen.

Vooral de match tegen Celtic met die opstelling.. Dat is wel verontrustend als fan. Verdedigend naar't schijnt ongelofelijk zwak.

Vooral de match tegen Celtic met die opstelling.. Dat is wel verontrustend als fan. Verdedigend naar't schijnt ongelofelijk zwak.
met als exponent Badiashile, wat die kerel daar nog mag blijven doen is voor mij onbegrijpelijk. en dan willen ze van Chalobah af hé...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan