Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Potter heeft nog 2 wedstrijden blijkbaar
zoals ik dus eerder zei, ze gaan pas ontslaan nadat een transferperiode is afgesloten (again) en de nieuwe manager met dezelfde shit opzadelen. Maar dan kan Sullivan en Brady weer doen alsof ze wel iets doen en alle schuld afschuiven...

Ondanks dat ik Potter een dweil vind die tactisch ook een dikke nul is, is hij niet de oorzaak van de problemen. Heeft nu eenmaal een half bejaardenhuis als ploeg. En die mens durft niets te zeggen ook want dan ligt die direct buiten.

Allemaal nogmaals bewijs dat gans dat bestuur zo incompetent als iets is.

Zag een video daarnet van Jeff "Stinky" Turner (zanger Cockney Rejects en ex-ICF lid) waarop hij ook van zijn lat.maakt over het bestuur en hoe ze al jaren liegen tov de supporters. Wel nog kalm vergeleken met hoe hij was vorige week toen ik hem zag en sprak in Spanje 😂

Hier en daar toch ook wat media die zich beginnen te richten naar het bestuur ipv klakkeloos alles te slikken van hen.

Ik berust er mij in dat we degraderen en kijk al uit naar de trips in de championship. Terug naar Zuid-Londen?

Arsenal heeft veruit de breedste kern. Arteta heeft in zijn tijd bij Arsenal 1 miljard uitgegeven, meer als Pep bij city en dat in minder tijd. Die moet dit jaar de titel winnen of hij vliegt buiten. Voor mij zijn ze favoriet.

Maar ook weeral 3 geblesseerden, twee matchen ver. Saka, Odegaard en Havertz. Jesus is ook nog steeds een Arsenal speler, je zou hem nog vergeten.

Odegaard komt hopelijk nog in orde tegen Liverpool. Anderzijds hebben we met Eze en Nwaneri 2 spelers die dat gat makkelijk kunnen vullen.
Serieus hyped voor dit en komende seizoenen. Nog meer dan anders.

Maar ook weeral 3 geblesseerden, twee matchen ver. Saka, Odegaard en Havertz. Jesus is ook nog steeds een Arsenal speler, je zou hem nog vergeten.

Odegaard komt hopelijk nog in orde tegen Liverpool. Anderzijds hebben we met Eze en Nwaneri 2 spelers die dat gat makkelijk kunnen vullen.
Serieus hyped voor dit en komende seizoenen. Nog meer dan anders.
Trossard, Martinelli ook nog… Lange blessures aan Gabriel/Saliba kunnen jullie nog de das omdoen maar zo heb je wel een een paar spelers bij elke ploeg.

Trossard, Martinelli ook nog… Lange blessures aan Gabriel/Saliba kunnen jullie nog de das omdoen maar zo heb je wel een een paar spelers bij elke ploeg.

Heb je overal inderdaad.

Blessure van Gabriel vorig jaar was wel een beetje de start van de ellende. Ook al deed Kiwior het meer dan voortreffelijk als vervanger.
Qua CB backup zit je met Calafiori (als 'em fit kan blijven), Kiwior en Mosquera meer dan goed hoor. Zeker die Mosquera, van wat ik er al van gezien heb, is echt veelbelovend. Aan 15 miljoen echt een belachelijke steal.

Zo fel doen en dan met 10 eindigen, bende losers. Wat een walgelijke show hebben die er van gemaakt omdat Liverpool een recordbod voor een speler die wilt vertrekken heeft gedaan.

Die fout van Gordon, wat een debiel seg. Met een klein beetje pech breek je iemand zijn been aan zo'n intensiteit.

Wat een match zeg, na de 2-2 kon het nog alle kanten uit. Van Dijk kon kreupel zijn en de blessures van Joelinton en Tonali zagen er niet zo goed uit.

Wat een match zeg, na de 2-2 kon het nog alle kanten uit. Van Dijk kon kreupel zijn en de blessures van Joelinton en Tonali zagen er niet zo goed uit.
Als Tonali zijn schouder uit de kom is gaan ze die wel even mogen missen, dat is iets wat wel wat tijd nodig heeft. Geen spits voor de komende 3 speeldagen.

Het is alsof ze wel een zak geld kunnen gebruiken om hun ploeg wat breder te maken. :oi22:

Die fout van Gordon, dan leest ge op verschillende plaatsen nog mensen zeggen dat zoiets geen rood is.
Voor de rest, Ngumoha :love:.

Als Tonali zijn schouder uit de kom is gaan ze die wel even mogen missen, dat is iets wat wel wat tijd nodig heeft. Geen spits voor de komende 3 speeldagen.

Het is alsof ze wel een zak geld kunnen gebruiken om hun ploeg wat breder te maken. :oi22:
Ik blijf het wel serieus overkill vinden voor jullie om Isak nog te halen, zeker als je weet hoeveel jullie al voor Ekitiké hebben neergelegd en hoe die bij jullie begonnen is.

Ik blijf het wel serieus overkill vinden voor jullie om Isak nog te halen, zeker als je weet hoeveel jullie al voor Ekitiké hebben neergelegd en hoe die bij jullie begonnen is.
We hebben 4 aanvallers en een 16 jarige voor 6 posities. Dat is veel te weinig.
Het moet misschien niet Isak zijn maar er moet er zeker minstens 1 bijkomen.
Ik zie het eerlijk gezegd niet meer gebeuren, Isak zal voor januari zijn denk ik.

Isak heeft het zichzelf wel niet makkelijk gemaakt.
Heeft Liverpool nog andere targets?

Edit: Salah was niet bijzonder, maar geeft toch weer een cruciale assist. Blijft die incontournable?

Isak heeft het zichzelf wel niet makkelijk gemaakt.
Heeft Liverpool nog andere targets?

Edit: Salah was niet bijzonder, maar geeft toch weer een cruciale assist. Blijft die incontournable?

Ik vond dat eerder een assist van Szoboszlai, ook al raakt die de bal niet.
Mooi voor die 16-jarige knul.

Terug
Bovenaan