Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Fun fact: even last season United who were losing against literally everybody last season, couldn't manage to lose 4 consecutive league games.

:unsure:

United boven Liverpool :ROFLMAO::ROFLMAO:

De downfall van Liverpool.. zou dat nog altijd door de dood van Jota zijn?
Dat lijkt me nu toch zeker niet de voornaamste factor te zijn.

Imo hebben ze om te beginnen hun geld verkeerd besteed. Iets wat ik ook al een paar keer heb gelezen is dat de combo Trent-Robertson op de backs hard wordt gemist.

United boven Liverpool :ROFLMAO::ROFLMAO:

Dat lijkt me nu toch zeker niet de voornaamste factor te zijn.

Imo hebben ze om te beginnen hun geld verkeerd besteed. Iets wat ik ook al een paar keer heb gelezen is dat de combo Trent-Robertson op de backs hard wordt gemist.
Het is de coach, simpel as. Al heel het seizoen zijn we veel te open en hij doet er gewoon niets aan. Kerkez al heel het seizoen verschrikkelijk en hij laat hem staan.

En er zijn inderdaad heel veel spelers gehaald die niet passen in hoe we spelen. Of dat de schuld van de coach of het hoger management is kan je nog over discussiëren. Maar dat je er niet beter mee kan dan dit ligt aan de trainer. (En onze vorm is al sinds maart 2025 zo, het is zelfs niets van enkel dit seizoen)

Arsenal heeft een vrijgeleide naar de titel. Als ze het nu niet winnen, winnen ze het nooit.

Het is de coach, simpel as. Al heel het seizoen zijn we veel te open en hij doet er gewoon niets aan. Kerkez al heel het seizoen verschrikkelijk en hij laat hem staan.

En er zijn inderdaad heel veel spelers gehaald die niet passen in hoe we spelen. Of dat de schuld van de coach of het hoger management is kan je nog over discussiëren. Maar dat je er niet beter mee kan dan dit ligt aan de trainer. (En onze vorm is al sinds maart 2025 zo, het is zelfs niets van enkel dit seizoen)

Arsenal heeft een vrijgeleide naar de titel. Als ze het nu niet winnen, winnen ze het nooit.
Het vreemde is vooral dat we het tegen Arsenal wel konden.
Anyway, niet panikeren, onder Klopp hebben we ook wel eens zo'n heel slechte run gehad.

Een van onze mindere matchen van het seizoen, maar toch kunnen winnen. Het is ooit anders geweest.
Set Piece FC stond er weer. Love it :)

Dat City en Liverpool weer verliezen, maakt mijn week ook weer goed. Long may it continue.
Geen verrassing dat Haaland nu plots niet scoort. Ik ben hem namelijk pas gaan halen in mijne Fantasy :p

Heeft die dan vorig seizoen gewoon geprofiteerd van hetgene er al stond? Want ik kan me nog herinneren dat iedereen er enorm lovend over was.

Heeft die dan vorig seizoen gewoon geprofiteerd van hetgene er al stond? Want ik kan me nog herinneren dat iedereen er enorm lovend over was.

Vorig seizoen kregen ze gewoon een vrijgeleide. Andere teams lieten het compleet afweten / hadden last van blessures (ahum Arsenal).
En een Salah die een wereldseizoen speelt. Is nu nog een schim van zichzelf.

Dat zou ik niet zeggen. Zijn subtiele veranderingen hebben veel impact gehad. Gravenberch op de 6, Salah terug dichter bij de goal en een duidelijke rol voor Gakpo heeft allemaal bijgedragen tot de titel.

Maar de realiteit is dat ploegen sinds de jaarwissel weten hoe tegen ons de spelen, en hij vind er geen oplossing voor.

Het vreemde is vooral dat we het tegen Arsenal wel konden.
Anyway, niet panikeren, onder Klopp hebben we ook wel eens zo'n heel slechte run gehad.

Als Arsenal geen set pieces scoort, scoren ze niet. Aanvallend, in open play, zijn die gewoon slecht. Maar ze krijgen geen goals binnen en ze scoren via stilstaande fases. Wij hadden een goeie dag en dan een gelukje met de vrije trap.

Dit voelt anders dan onder Klopp. Slot is in de pers een belachelijk figuur aan het slagen met zijn commentaren. Het gaat ook niet over de laatste 5 wedstrijden, het is al aan de gang sinds februari. Bij Klopp had ik nooit het gevoel dat hij niet wist wat hij aan het doen was. Slot is gewoon al weken in paniek en weet niet hoe hij het gaat oplossen. Klopp heeft ook nooit een half miljard mogen uitgeven :)

Dat zou ik niet zeggen. Zijn subtiele veranderingen hebben veel impact gehad. Gravenberch op de 6, Salah terug dichter bij de goal en een duidelijke rol voor Gakpo heeft allemaal bijgedragen tot de titel.

Maar de realiteit is dat ploegen sinds de jaarwissel weten hoe tegen ons de spelen, en hij vind er geen oplossing voor.

Als Arsenal geen set pieces scoort, scoren ze niet. Aanvallend, in open play, zijn die gewoon slecht. Maar ze krijgen geen goals binnen en ze scoren via stilstaande fases. Wij hadden een goeie dag en dan een gelukje met de vrije trap.

Dit voelt anders dan onder Klopp. Slot is in de pers een belachelijk figuur aan het slagen met zijn commentaren. Het gaat ook niet over de laatste 5 wedstrijden, het is al aan de gang sinds februari. Bij Klopp had ik nooit het gevoel dat hij niet wist wat hij aan het doen was. Slot is gewoon al weken in paniek en weet niet hoe hij het gaat oplossen. Klopp heeft ook nooit een half miljard mogen uitgeven :)
Slot was in Nederland ook al een ramp met de pers wanneer het slecht ging. Een zeer slechte eigenschap van hem.

Arsenal staat blijkbaar pas 17e met doelpunten uit open play :laugh:

En 1ste in minste tegendoelpunten, meeste clean sheets, minste kansen tegen, meeste set piece goals :coolbrows:

Alle gekheid op een stokje, we missen wel wat aanvallende weelde. Hoop dat Odegaard, Havertz, Madueke en zelfs Jesus rap terug zijn.
Saka had een absolute stinker gisteren, leek alsof die weer geblesseerd aan het spelen was. Martinelli idem. Blijft enkel Trossard nog over :D (die trouwens goed was gisteren)

Het is toch vooral Odegaard die jullie missen.

Voor de basis wel. Dat is onze captain hé.

Maar voor de diepte missen we echt ook Havertz en Madueke nu. Was gisteren heel duidelijk.
Martinelli op rechts (als invaller voor Saka) is 2x niks en Gyokeres kan ook wat rust gebruiken.

Uit een gezonde interesse en alvast wat rekening houdende met de toekomst ben ik de Championship alvast terug wat meer aan het volgen.

Staat dat clubje vanuit zuid-londen op een plaats om mee te doen voor promotie.
Stel u voor, wij zakken en die stijgen.
Dat kan mijne tikker niet aan.

Coventry zou wel mooi zijn, die hebben toch ook wel al wat shit meegemaakt. Nog altijd een away waar ik met plezier aan terugdenk. Met +/- 6700 man naar Coventry in de championship.

Terug
Bovenaan