Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Euforie rond het systeem van Amorim dat nu plots geniaal blijkt samen met de uitvinder ervan.

Sorry maar, zo lang nodig hebben om één systeem er in te slijpen is echt belachelijk. Dat bewijst dat je systeem te ingewikkeld is én dat je tactisch te rigide bent om je ker noptimaal te benutten. AKA elke blessuregolf is weer een reeks verlieswedstrijden van jewelste.

Ik blijf het achterlijk vinden voorlopig, al ben ik blij dat het weer even goed gaat.

Euforie rond het systeem van Amorim dat nu plots geniaal blijkt samen met de uitvinder ervan.

Sorry maar, zo lang nodig hebben om één systeem er in te slijpen is echt belachelijk. Dat bewijst dat je systeem te ingewikkeld is én dat je tactisch te rigide bent om je ker noptimaal te benutten. AKA elke blessuregolf is weer een reeks verlieswedstrijden van jewelste.

Ik blijf het achterlijk vinden voorlopig, al ben ik blij dat het weer even goed gaat.
Volledig eens, met die nuance dat de defensie terug zekerder op haar benen staat met een betrouwbaardere keeper achter hen en vanvoor Cunha en Mbeumo terug fit zijn en Bruno hoger kan spelen.

Vanavond terug Carabao cup, enkele leuke affiches... Bij Chelsea is Delap terug uit blessure, zit op de bank, goed nieuws want Joao Pedro die is (na zijn goede start) helemaal weggezakt. Lavia start ook.

Na 4 van de laatste 5 wedstrijden te verliezen speelt Slot de kinderen tegen Crystal Palace thuis. 0-2 achter, serieus mijn geduld met hem aan verliezen. Die heeft in de laatste maand geen 1 goeie beslissing gemaakt.

Sinds deze zomer kan ik de Pl niet meer zien maar wat steekt Liverpool uit tegenwoordig?
Zijn ze echt zwak geen vertrouwen of wat pech ?

0-3 voorstaan bij de rust en in de 2de helft niet komen opdagen, faut le faire... 2-3 ondertussen, nog 20 min te gaan...

En het is nog niet gedaan... Delap, al de hele tijd gefrustreerd aant spelen, mag in zijn 1ste wedstrijd (+/- 40 min) na 2 maand blessureleed afbollen met 2x geel... wat een hopeloze, losgeslagen bende is dit toch...

edit : wtf is dit allemaal... 2-4, 3-4 op 2 min tijd...

500mil uitgeven en dan volgende zeggen, lol.

> "I saw City's XI and they didn't have one starter from the weekend but it felt like their best XI. That is a bit of an insight. Chelsea can bring Estevao in. After I made two substitutions tonight, we had six teenagers."

Dowman echt paar keer De Cuyper gewoon belachelijk gemaakt. Speciaal talent.
Tweede helft wel onzichtbaar.

Cava match van Arsenal B. Ook gewoon gestart met 4 tieners, waarvan eentje 15 jaar.
Uiteindelijk wel de invallers die het over de streep trekken natuurlijk. Wat een monster run van Timber :love:
Mogen ook Kepa bedanken om ons recht te houden in de eerste helft.

Ganse maand oktober zonder tegendoelpunt, in alle competities.

Verdiend, klassebak.

Denk dat Liverpool vooral teveel ondoordacht gespendeerd heeft.
Nu als ze nog iemand zoeken, blijkbaar is Paqueta de volgende die weg wilt en in de solden zal staan om Sullivan zijn zakken te vullen....

Terug
Bovenaan