Klopt was echt zwak imo. Domme gele kaart ook.nee, was wel geen goeie prestatie van hem (maar de rest ook niet)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt was echt zwak imo. Domme gele kaart ook.nee, was wel geen goeie prestatie van hem (maar de rest ook niet)
Areola niet alleenDie penalty van Dango en Aréola zei merci![]()

Was plots even benieuwd dus google AI mode aangezet en gevraagd wanneer hij laatst een volle pot heeft gespeeld :En Lavia heeft 65 min. meegespeeld of wat?
Of moest hij er toen geblesseerd af?![]()
Wat?Ben Rosenior al kotsbeu gezien... en da heeft een contract voor 6.5 jaar![]()
Dat valt toch echt niet uit te leggen ...
Mijn mening over Rosenior of de lengte van zijn contract?Wat?Dat valt toch echt niet uit te leggen ...
Natuurlijk qua materiaal is het ook mijn bagger moet ik zeggen; een Garnacho, Gittens, Delap, Tosin, Fofana, Sanchez, Badiashile, enz...
Van mij krijgt hij nog het voordeel van de twijfel, op 2 maand kan je niet veel veranderen met zulke musketeers hierboven. Is allemaal middelmaat
. Benieuwd of ze op het niveau daarboven die stap gaan nemen, en Xabi Alonso contacteren. Acht de kans klein dat ze het tijdens het seizoen doen, eerder tijdens de zomer. Maar zelfs dan moeten ze ook in eigen boezem kijken (veel geld gespendeerd, waren dat wel de juiste spelers?).Meest voorspelbare ooit, ik zei het rond minuut 60 dat het weer prijs ging zijn rond minuut 90. Echt ontsla diene Hollander toch.
Klopt, het is niet enkel Slot maar ook de mensen erboven. Maar uiteindelijk is het de job van de coach om het beste uit de spelers ter beschikking te krijgen, en daar faalt hij al heel het seizoen in.Benieuwd of ze op het niveau daarboven die stap gaan nemen, en Xabi Alonso contacteren. Acht de kans klein dat ze het tijdens het seizoen doen, eerder tijdens de zomer. Maar zelfs dan moeten ze ook in eigen boezem kijken (veel geld gespendeerd, waren dat wel de juiste spelers?).
Slot laten gaan is dan ook toegeven dat ze het fout hebben/hadden. Vrees dat we mogelijk nog het seizoen gaan starten met Slot, al hoop ik op iets anders..