Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

The ties will be played across the weekend of 4-5 April.

FA Cup quarter-final draw in full​

• Southampton v Arsenal
  • Chelsea v Port Vale
  • Manchester City v Liverpool
  • West Ham United or Brentford v Leeds United

En Lavia heeft 65 min. meegespeeld of wat? :eek:
Of moest hij er toen geblesseerd af? :unsure:
Was plots even benieuwd dus google AI mode aangezet en gevraagd wanneer hij laatst een volle pot heeft gespeeld :

• Laatste volledige match: Op 21 mei 2023 speelde hij de volle 90 minuten in de Premier League-wedstrijd van Southampton tegen Brighton & Hove Albion (3-1 verlies).
Heeft enkel voor Chelsea U21 een volle pot gespeeld sinds zijn transfer.

Dat is echt bonkers. Daar moet een ferme mental coach achter zitten om dat te navigeren, nog los van het fysieke. Elke sprint, elk duel, elke val is dan een mogelijke trigger in het kopje. :')

Het is officieel, Norwich en Clement zijn de best presterende club in de Championship van de afgelopen 20 (!) speeldagen. Zowel op offensief als defensief vlak heeft hij het daar helemaal gefixed, ze zijn de op 1 na best scorende ploeg en ze hebben de minste tegengoals. Toen hij overnam, waren er maar 3 clubs die minder scoorden en 3 clubs die meer tegengoals hadden.

Klein mirakelstukje eigenlijk.

Hij is daar echt goed werk aan het leveren. Hij moet ook echt goede gesprekken hebben gehad met de directie en daar een prima plan hebben gezien. Dat zegt ook heel veel : dat hij de ploeg, het plan en de organisatie zo goed kon inschatten toen hij overnam.

Het is zelfs niet onmogelijk dat hij Norwich nog in de Play offs krijgt.

Meest voorspelbare ooit, ik zei het rond minuut 60 dat het weer prijs ging zijn rond minuut 90. Echt ontsla diene Hollander toch.

Ik kon vandaag de match niet zien, maar als ik het zo hoor van een vriend was er eindelijk positief spel waarin er effectief werd gevochten en gespeeld. Hopen dat we dit kunnen voortzetten en weg kunnen blijven van degradatie.

Ja, er zijn nog effectief wel Spurs supporters hier 😉

Natuurlijk qua materiaal is het ook mijn bagger moet ik zeggen; een Garnacho, Gittens, Delap, Tosin, Fofana, Sanchez, Badiashile, enz...

Van mij krijgt hij nog het voordeel van de twijfel, op 2 maand kan je niet veel veranderen met zulke musketeers hierboven. Is allemaal middelmaat

Natuurlijk qua materiaal is het ook mijn bagger moet ik zeggen; een Garnacho, Gittens, Delap, Tosin, Fofana, Sanchez, Badiashile, enz...

Van mij krijgt hij nog het voordeel van de twijfel, op 2 maand kan je niet veel veranderen met zulke musketeers hierboven. Is allemaal middelmaat

Dit toch wel. Team wordt overschat als je vind dat Chelsea makkelijk top 4 moet kunnen eindigen.
Op papier zijn er alvast 4 teams die een betere kern hebben.

Beetje vergelijkbaar met het afval waarmee Arteta moest starten bij Arsenal. Eerste 2,5 jaar liepen heel moeizaam.
Vooral de verdediging was echt lachwekkend, en kijk nu :).

Geef dat eens gewoon wat tijd.

Meest voorspelbare ooit, ik zei het rond minuut 60 dat het weer prijs ging zijn rond minuut 90. Echt ontsla diene Hollander toch.
Benieuwd of ze op het niveau daarboven die stap gaan nemen, en Xabi Alonso contacteren. Acht de kans klein dat ze het tijdens het seizoen doen, eerder tijdens de zomer. Maar zelfs dan moeten ze ook in eigen boezem kijken (veel geld gespendeerd, waren dat wel de juiste spelers?).
Slot laten gaan is dan ook toegeven dat ze het fout hebben/hadden. Vrees dat we mogelijk nog het seizoen gaan starten met Slot, al hoop ik op iets anders..

Benieuwd of ze op het niveau daarboven die stap gaan nemen, en Xabi Alonso contacteren. Acht de kans klein dat ze het tijdens het seizoen doen, eerder tijdens de zomer. Maar zelfs dan moeten ze ook in eigen boezem kijken (veel geld gespendeerd, waren dat wel de juiste spelers?).
Slot laten gaan is dan ook toegeven dat ze het fout hebben/hadden. Vrees dat we mogelijk nog het seizoen gaan starten met Slot, al hoop ik op iets anders..
Klopt, het is niet enkel Slot maar ook de mensen erboven. Maar uiteindelijk is het de job van de coach om het beste uit de spelers ter beschikking te krijgen, en daar faalt hij al heel het seizoen in.

Het is elke week gewoon hetzelfde verhaal. Gisteren was weer het schoolvoorbeeld van mismanagement. Frimpong, onze rechtsback, staat op het veld maar hij besloot hem als rechtste vleugelspeler te spelen terwijl hij onze beste middenvelder op rechtsback zet. Waar ben je dan mee bezig?

Er is 0,0 kans dat Slot er is aan de start van volgend seizoen. Met de negativiteit daarrond kan je echt geen seizoen beginnen. Het is inderdaad de vraag of ze wachten tot het einde van het seizoen of al vroeger. Vermits hij vandaag nog niet ontslagen is zal het waarschijnlijk het eerste zijn. Maar dit zal dus betekenen dat we 100% geen Champions league hebben volgend seizoen.

Terug
Bovenaan