Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Jullie nog Newcastle en Leeds. Tottenham nog Chelsea en Everton. Toch nog wel een goede kans lijkt me.
ik leg me neer bij zakken en zie al uit naar een tripje naar zuid-londen.
Hopelijk ditmaal zonder 4u voor de match te worden "opgepakt" en verplicht in het stadion te zitten zonder iets van eten en drinken.

bevriende supporter stuurde ook meteen gisteren "we lost on purpose, see you next season" :biglaugh:

was overigens een leuke match om zien, 2 ploegen die er vol voor gingen.

Als er nu is 1 match is waar die sukkelaars bij ons voor gemotiveerd gaan zijn zalt wel tegen spurs zijn. Ik vrees echt voor spurs. Als jullie 3 punten pakken in de volgende 2 matchen zakken jullie niet.

Als er nu is 1 match is waar die sukkelaars bij ons voor gemotiveerd gaan zijn zalt wel tegen spurs zijn. Ik vrees echt voor spurs. Als jullie 3 punten pakken in de volgende 2 matchen zakken jullie niet.
Newcastle supporters zijn online aan het oproepen om tegen ons met de beloften te spelen want ze willen spuds zien zakken :rofl:

Als jullie winnen en West Ham pakt drie punten op Newcastle, dan moet Spurs thuis vol aan de bak tegen Everton die nog Europees kunnen halen en moet West Ham thuis tegen een veilig Leeds

Oprechte vraag, maar waarom is Spurs zo gehaat, los van de rivalen he?
Goh of ik de juiste persoon ben om daar op te antwoorden weet ik niet.

Denk dat het in de situatie nu niet meteen "haat" is maar vooral serieus leedvermaak.
Zij waren 1 van de clubs die een super league wouden beginnen en kijk nu....

Is altijd al een beetje een ploeg geweest met een "dikkenek".

En denk dat velen ook denken bon West Ham zal wel makkelijker zijn om van te winnen volgend jaar 😁

Ik heb door de vele Belgen die bij Spurs hebben gespeeld, wel een zekere sympathie voor die ploeg. Ook een paar leuke seizoenen op FM mee gedraaid :unsure:.

Snap die aversie ook niet. Er is idd de geschiedenis met de Belgen daar
Bovendien winnen ze nooit iets, dus vormen ze weinig bedreiging. Hun ene grote kans op een titel werd het 'afgesnoept' door het mirakelverhaal van Leicester. En heck, zelf Gent in een zwak jaar kon hen uit de Europa league kegelen met een halve B ploeg :laugh:

Ik ook wel wat sympathie. Hoe gierig Levy ook was, uiteindelijk had hij toch schoon een stadion gefinancieerd en een competitieve ploeg gebouwd terwijl quasi alles rond hem aant zwemmen was in de oliedollars of de roebels.. Toch wel wat respect voor iig.

Southampton naar de playoff finale.
Van mij mag het Hull zijn, leuke verplaatsing voor iedereen.

Al mogen ze wel stoppen met hun debiele "mauled by the tigers"

Hier sinds 2010 ongeveer Spurs fan geworden. Exacte reden weet ik niet meer. Denk een combinatie van student zijn, voetbal/premier league willen volgen. Op FIFA of PES met een middenmoter willen beginnen, maar toch een ploeg waar ik potentieel in zag en natuurlijk de pracht van Bale in zijn prime.

Met de jaren is mijn connectie gegroeid. Zelfs nog enkele maanden stage gedaan in Milton Keynes, super om dan te trein en tube te nemen naar de matchen (wel in Wembley toen). Ben ook heel blij dat ik White Hart Lane nog heb mogen meemaken.

Qua ploeg en hele club voelde het fantastisch om het zo te zien groeien tot een top-4 ploeg die concurreerde op veel vlakken en mooi voetbal speelde. De titelstrijd of de CL campagne van 2018 😍. Die ontbrekende prijzenkast was natuurlijk wel een shit gevoel, tot vorig jaar de raarste campagne.
De financiële structuur is ook iets om toch trots op te zijn. Zou de financial fairplay effectief worden toegepast zouden er toch veel ploegen op zijn minst een punten reductie krijgen. Levy heeft daar goed werk in geleverd. Maar anderzijds zijn er bijna nooit risico’s genomen of dat ietsje extra betaald. Als je hoort dat Hazard en Suárez bvb zijn misgelopen.
Er is ook te lang geteerd op de ‘gouden generatie’ denk ik dan. Met de laatste in Kane en Son die weg zijn.

Dat er heel veel nu zo tegen ons zijn snap ik wel. Het is idd leedvermaak. Stel dat een united vorig jaar in dezelfde positie had gezeten, dan had het wss hetzelfde geweest. Een ploeg met zo een budgetten dan zo zien strugglen tegen de financieel minder sterke ploegen is ‘grappig’.

Anyway, COYS!
Ik ga niet liggen kijken op wie/wat/wanneer speelt en voor wie er nog iets te winnen is. Uiteindelijk is het elke ploeg voor zijn eigen en moeten we gewoon overal voor de winst gaan.

Oprechte vraag, maar waarom is Spurs zo gehaat, los van de rivalen he?

Dat is vooral wat je online leest en opvangt denk ik dan. Supporters van rivaliserende ploegen hebben natuurlijk niet liever dan dat Spurs zou degraderen. Dat zou toch hilarisch zijn? Is eerder leedvermaak, geen haat.

Hoe zot was die save van Kinsky trouwens tegen Leeds. Weinig keepers hebben die.

Met de jaren is mijn connectie gegroeid. Zelfs nog enkele maanden stage gedaan in Milton Keynes, super om dan te trein en tube te nemen naar de matchen (wel in Wembley toen). Ben ook heel blij dat ik White Hart Lane nog heb mogen meemaken.

Ben daar ooit eens gaan zien tegen Arsenal, in 2014. Knap stadion. Rosicky met de winner. Ik ga het nooit meer vergeten :p
Ik zat toen tussen de thuissupporters en hield mij braafjes gedeisd :p @Wulf OSB

Er is inderdaad geen haat tegen Spurs, eerder leedvermaak. Het is gewoon typisch Spurs dat dit gaat gebeuren. Het is een club gekend om hun mislukkingen, en dit zal er gewoon weer 1 worden.

Denk dat Chelsea en City bijvoorbeeld veel meer gehaat worden omwille van hun eigenaars en hoe ze gezien worden. Arsenal de laatste jaren ook hoewel dat vooral aan hun fans en Arteta ligt, niet zozeer de club op zich.

Ben daar ooit eens gaan zien tegen Arsenal, in 2014. Knap stadion. Rosicky met de winner. Ik ga het nooit meer vergeten :p
Ik zat toen tussen de thuissupporters en hield mij braafjes gedeisd :p @Wulf OSB
Zoals het hoort ;)
Het zal altijd gebeuren, zeker in grote stadions en met feit dat iedere ploeg enkel interesse heeft in verkopen van stoeltjes.
Maar dan houde idd gewoon uw manieren en is er geen gedoe.

Maat heeft ook nog tussen jullie gezeten op white hart lane, en ik zelf nog tussen millwall op the den. Dat laatste kan ik tegenwoordig wel niet meer doen. Direct uitgehaald en richting ambulance geslagen wss.

Southampton naar de playoff finale.
Van mij mag het Hull zijn, leuke verplaatsing voor iedereen.

Al mogen ze wel stoppen met hun debiele "mauled by the tigers"

Er heeft iemand van Southampton liggen spioneren bij een Middlesbrough training. Is een klein schandaal nu in Engeland.

Kan dus nog een verhaal met een staartje worden.

Er heeft iemand van Southampton liggen spioneren bij een Middlesbrough training. Is een klein schandaal nu in Engeland.

klinkt als een typisch Belgisch verhaal. Hier wordt ver ieder jaar degradatie en promotie in de rechtbank beslist 😁

edit:
ben wel mee nu met waarom er olijkerds verkleed waren in ganse camo en bosbedekking en verrekijkers meehadden

Laatst bewerkt:

In Kick&Rush werd er ook naar verwezen. Daar dachten ze dat het mogelijk een boete wordt maar geen diskwalificatie.

Carrick blijft dus officieel bij United volgend seizoen.

Jelle Tack was er nochtans geen voorstander van, maar je kan er toch moeilijk om heen imo.

Terug
Bovenaan