Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Chelsea is hiermee toch gewoon nog altijd de 4de best ploeg van Engeland? Hun voorhoede blijft niets speciaal zonder Palmer, en zelfs die gaat missing voor 3 maanden op een seizoen. De enigste echt upgrade is daar de spits.
En vooral staat daar nog altijd geen topkeeper in de goal.

Lopen ver achter op Liverpool in mijn ogen (ze hebben geen spelers zoals Allison, van dijk, Salah) alsook is City in mijn ogen sterker als Rodri fit is. Ik zou ze nog bijna op gelijk hoogte met Arsenal durven zeggen als Arteta blijft klungelen zoals vorig seizoen.

Benieuwd hoe Chelsea gaat omgaan met de Champions league, want het is gedaan met een volledig andere ploeg op te stellen in Europa. Dat is een stap die voor veel ploegen toch moeilijk is en deze Chelsea ploeg (en trainer) heeft daar geen ervaring mee.
Ik denk eerlijk gezegd dat Arsenal sterker is dan City dit seizoen.

En Liverpool heeft zich ook zeer goed versterkt maar Salah en Van Dijk zijn weer wat ouder. Met dat schema is de cliff of fitheidproblemeb toch niet meer ver af denk ik. Dus kan zijn dat ze nu een lichte overgang gaan hebben. En zo veraf vind ik Chelsea niet zitten hoor.

Denk gewoon aan een Chelsea van vorig seizoen met een goede spits én extra versterkingen elders… Die voorhoede is echt top gewoon. En het kan zomaar zijb dat ze nog wat bijhalen.

Jij hebt Estevao 1 keer zien spelen in een friendly tegen een Leverkusen dat zijn halve ploeg verkocht heeft en je vergelijkt hem al met Hazard? Kan ook tellen als reactie.. Ik zit Rio ook niet de volgende Messi te noemen omdat hij het goed heeft gedaan in een paar trainingsmatchkes.

Tuurlijk, als Chelsea in vorm zit kan dat een heel goede ploeg zijn. Was vorig jaar ook al de ploeg dat het ons in 1 op 1 het moeilijkste gemaakt heeft. Als die hun middenveld samenhouden kan daar muziek inzitten.

Maar je kan toch echt niet zeggen dat Gittens, Pedro en Delap van het niveau zijn van wat er bij de top 3 rondloopt?
Mijn mening is eerder dat Estevao beter is dan Madueke, Sancho, Mudryk

Jij hebt Estevao 1 keer zien spelen in een friendly tegen een Leverkusen dat zijn halve ploeg verkocht heeft en je vergelijkt hem al met Hazard?

Maar je kan toch echt niet zeggen dat Gittens, Pedro en Delap van het niveau zijn van wat er bij de top 3 rondloopt?
Ik zeg letterlijk 'dat zou wel eens de nieuwe Hazard kunnen worden, fingers crossed' dat wilt niet zeggen dat hij dat ook gaat worden... het is gewoon een speler met een heel mooie speelstijl, een potentiële publiekslieveling, iets dat we de laatste jaren misten (Palmer excluded ma das een ander type) ik hoop dat het een opvolger voor Hazard kan gaan worden gezien zijn speelstijl en de impact die hij had in zijn eerste wedstrijd! Ziet er gewoon een geweldige voetballer uit.

En euh onze nieuwe voorhoede lijkt mij toch wel van een bijzonder hoog niveau... tis alleen maar afwachten hoe die gasten wekelijks gaan presteren... qua talent en kwaliteit is er alvast geen gebrek nu.

Zo meteen tegen Milan en ze spelen met Sanchez, James, Chalobah, Tosin, Cucurella, Caicedo, Fernandez, Neto, Palmer, Gittens, Joao Pedro.

Arsenal wordt gewoon kampioen dit jaar. Hebben eindelijk een echte spits die goals gaat binnen rammen.

Dit moet ook het jaar zijn dat Nwaneri doorbreekt. Zwaar op mijn honger blijven zitten vorig seizoen, kreeg ook weinig kansen. Nog steeds maar 18.
Loopt ook ene 15 jarige knul rond, die schijnbaar vlot meedraait met de eerste ploeg en het helemaal niet slecht doet (Max Dowman). Hoop die dit jaar al in de League Cup of iets te zien. Als ge goed genoeg zijt, moet ge gewoon spelen. Zie Yamal bij Barca. Speelt op rechts en daar lopen natuurlijk wel al Saka, Madueke, Nwaneri ...
Links is met Martinelli en Trossard onze zwakste positie. Daar moet eigenlijk nog iets bijkomen.

Voor de rest team echt dik in orde.

Bij deze:

BeyondGaming Fantasy League
Code: f4y30r
Link:
Speel mijn 14de opeenvolgend seizoen, dus de kans dat deze league niet hernieuwd wordt, is quasi onbestaande :p

Kan er eventueel nog wat prijzen aanhangen voor top 3 league (afhankelijk van hoeveel deelnemers er zijn) en winnaar cup. Nog even nadenken hierover. Om in aanmerking te komen, moet je hier op BG een account hebben.

Hopelijk dit jaar opnieuw winst :coolbrows: wel geen fan van al die extra chips

Hier elk jaar bergaf gegaan sinds de geboorte van de oudste. Mijnen top is duidelijk voorbij.
Aantal keer niet instellen op de foute momenten en uw ranking is om zeep 🥲

Ook geen fan van die extra chips, verschillen gaan nog groter worden.

Hier elk jaar bergaf gegaan sinds de geboorte van de oudste. Mijnen top is duidelijk voorbij.
Aantal keer niet instellen op de foute momenten en uw ranking is om zeep 🥲

Ook geen fan van die extra chips, verschillen gaan nog groter worden.
Zet de meldingen aan op uw smartphone?

Dit weekend starten we weer in de PL. Is er hier iemand die de matchen volgt op een andere manier dan via Play Sports?
Zelf enkel interesse in de matchen van Brighton voorlopig maar geen idee of je die ergens goedkoop via een goede(betalende) streamingdienst kan volgen of ik toch weer voor Play sports moet gaan.

Dit weekend starten we weer in de PL. Is er hier iemand die de matchen volgt op een andere manier dan via Play Sports?
Zelf enkel interesse in de matchen van Brighton voorlopig maar geen idee of je die ergens goedkoop via een goede(betalende) streamingdienst kan volgen of ik toch weer voor Play sports moet gaan.
Je moet wel niet meer persé bij Telenet zijn

Good proces jongens. Hoe duidelijk kan een handbal zijn, hij slaagt er gewoon naar.

We zijn weer begonnen met de refs…

Terug
Bovenaan