Ik denk eerlijk gezegd dat Arsenal sterker is dan City dit seizoen.Chelsea is hiermee toch gewoon nog altijd de 4de best ploeg van Engeland? Hun voorhoede blijft niets speciaal zonder Palmer, en zelfs die gaat missing voor 3 maanden op een seizoen. De enigste echt upgrade is daar de spits.
En vooral staat daar nog altijd geen topkeeper in de goal.
Lopen ver achter op Liverpool in mijn ogen (ze hebben geen spelers zoals Allison, van dijk, Salah) alsook is City in mijn ogen sterker als Rodri fit is. Ik zou ze nog bijna op gelijk hoogte met Arsenal durven zeggen als Arteta blijft klungelen zoals vorig seizoen.
Benieuwd hoe Chelsea gaat omgaan met de Champions league, want het is gedaan met een volledig andere ploeg op te stellen in Europa. Dat is een stap die voor veel ploegen toch moeilijk is en deze Chelsea ploeg (en trainer) heeft daar geen ervaring mee.
En Liverpool heeft zich ook zeer goed versterkt maar Salah en Van Dijk zijn weer wat ouder. Met dat schema is de cliff of fitheidproblemeb toch niet meer ver af denk ik. Dus kan zijn dat ze nu een lichte overgang gaan hebben. En zo veraf vind ik Chelsea niet zitten hoor.
Denk gewoon aan een Chelsea van vorig seizoen met een goede spits én extra versterkingen elders… Die voorhoede is echt top gewoon. En het kan zomaar zijb dat ze nog wat bijhalen.

wel geen fan van al die extra chips