Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enorm slechte match van Slot. Wissels trokken op niets.Slot haalt zijn twee vleugelbacks eraf nog voor minuut 60 en Liverpool slikt kort nadien de 2-1..
Federico, he’s here to winEnorm slechte match van Slot. Wissels trokken op niets.
Mag Chiesa zijn pollekes gaan kussen.
.Zou dit betekenen dat er nog iemand bijkomt want Liverpool leek wel zeer kwetsbaar op de counter.Enorm slechte match van Slot. Wissels trokken op niets.
Brengt Chiesa in die vijf minuten later de winnende scoort, maar de wissels trokken op niets?Enorm slechte match van Slot. Wissels trokken op niets.

Zou dit betekenen dat er nog iemand bijkomt want Liverpool leek wel zeer kwetsbaar op de counter.
Brengt Chiesa in die vijf minuten later de winnende scoort, maar de wissels trokken op niets?
Wisselspeler Endo ook nog eens assist voor de 4-2 zie ik.
. Chapeau van Salah vooral dat die daar nog achter loopt.Blijkbaar had Frimpong iets gevoeld aan de hamstring en Kerkez stond al met geel.Ik kan me niet voorstellen dat Guehi er niet bijkomt.
Endo er op brengen op een positie die niet de zijne is heeft voor 2 tegengoals gezorgd. Ekitike eraf halen liet de structuur van heel het team nog verder in elkaar storten waardoor het aanvallend ook 0 werd. Toonde weer maar eens hoe belangrijk Gravenberch is.
Technisch is het inderdaad een assist maar je kan dat nu moeilijk een assist noemen. Chapeau van Salah vooral dat die daar nog achter loopt.
Leek me geen assist van Salah toch? Daar is nog een keeper en verdediger aangeweest voor Chiesa trapt.Blijkbaar had Frimpong iets gevoeld aan de hamstring en Kerkez stond al met geel.
Is de goal van Chiesa dan ook niet op assist van Salah?
Dat is wel waar, maar dacht met die versoepelde regels.Leek me geen assist van Salah toch? Daar is nog een keeper en verdediger aangeweest voor Chiesa trapt.
Tja, je moet al dom zijn om racistisch zijn.1 wedstrijd ver en alweer een racistisch incident hoor
Mag hopen dat die dude levenslang gestraft wordt, hoe dom ben je ook om dat los in iedereen's zicht te doen.
Ja, dat is ook zeker waar natuurlijk.Tja, je moet al dom zijn om racistisch zijn.

Goh ja, hij had beter Gomez direct daar gebracht voor Frimpong en dus niet Endo (Frimpong was licht geblesseerd). Kerkez stond met geel, maar Robbo liet toch weer direct zien dat hij niet diezelfde speler is als een jaar of 3 geleden, jammer genoeg.Endo er op brengen op een positie die niet de zijne is heeft voor 2 tegengoals gezorgd. Ekitike eraf halen liet de structuur van heel het team nog verder in elkaar storten waardoor het aanvallend ook 0 werd. Toonde weer maar eens hoe belangrijk Gravenberch is.
Technisch is het inderdaad een assist maar je kan dat nu moeilijk een assist noemen. Chapeau van Salah vooral dat die daar nog achter loopt.
Zal wel levenslang geband worden, zoiets hoort nergens thuis in de samenleving.1 wedstrijd ver en alweer een racistisch incident hoor
Mag hopen dat die dude levenslang gestraft wordt, hoe dom ben je ook om dat los in iedereen's zicht te doen.