Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Tarkowski wendt zich echt naar bal om te blokkeren en krijgt die op de bovenarm. Je kan die fluiten maar is wel heel sneu.

Delap stelde teleur eigenlijk :/ ik zou Jackson houden maja
Wtf? Zijt gij serieus?

Deze wedstrijd is trouwens van 0.0 referentiewaarde, wij spelen niet goed, WH is gewoon afschuwelijk slecht.

Edit : fofana erop, kan die thesunbullshit ook de vuilbak in en hato zijn debuut

Laatst bewerkt:
Wtf? Zijt gij serieus?

Deze wedstrijd is trouwens van 0.0 referentiewaarde, wij spelen niet goed, WH is gewoon afschuwelijk slecht.

Edit : fofana erop, kan die thesunbullshit ook de vuilbak in en hato zijn debuut
Ja, als 3de aanvaller in de orde zou ik die zeker houden ja

Potter wisselde Fullkrug en Todibo tijdens de rust, om Potts en Wilson te brengen. 0,0 meerwaarde.
Onbegrijpelijk dat Areola niet speelt.

Ik heb de indruk dat Chelsea met de handrem opspeelt en het gemakkelijk dubbele cijfers kan zijn.

Het ziet er naar uit dat enkele promovendi toch een goede kans hebben dit jaar. Brentford, West Ham,.. Dat ziet er toch niet goed uit.

al gooien ze Potter buiten. dan halen ze weer een manager met nul charisma, visie,... en 1 die vooral knikt naar Sullivan.

Sullivan en Brady zijn de kanker van West Ham en die moet weggesneden worden alvorens het terminaal is, en we komen dicht bij dat laatste.

Er zit 0,0 in deze ploeg....
Laat de degradatie maar komen

Terug
Bovenaan